Zo zie je maar dat het niet gaat om wat je brengt, maar wel hoe je het brengt ;=)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iphone populairder dan de dslr's op flickr
Collapse
X
-
-
Re: Iphone populairder dan de dslr's op flickr
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk berichtZo zie je maar dat het niet gaat om wat je brengt, maar wel hoe je het brengt ;=)
http://www.iphoneclub.nl/30858/apple...era-op-flickr/
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
-
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk berichteuh,
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat de gadget freaks meer op Internet zetten?~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~
Comment
-
Velen gebruiken nu 1x Flicks (gratis) om hun foto's te delen met anderen. Niet iedereen is gebeten van het fotovirus en is bereidt met enkele kg rond hun nek te lopen.
Zelfde discussie is laptop vs. desktop. Een fervent desktop gebruiker zal zweren bij zijn "bak" met snellere processor etc maar de mobiele gebruiker bij zijn laptop.
Alles is perceptie en in deze wereld is een foto via een GSM sneller genomen dan een DSLR mee te sleuren zoals men dat vroeger wel moest doen.
Een heel normale evolutie zou ik zeggen.
Comment
-
Je hebt in totaal 3 types iPhone en weet ik hoeveel types DSLR. Ze vergelijken 3 types iPhone met 1 type DSLR. Dus de vergelijking is niet helemaal correct.
Ze moeten voor een goede vergelijking ALLE types DSLR bij elkaar optellen en dan die vergelijken met de iPhone. Ik vraag me dan nog af hoe de grafiek zal lopen. Maar ook dat is geen juiste vergelijking.
Comment
Comment