Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een vriendelijke dame

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een vriendelijke dame

....van Belgacom belde mij op om te vragen of ik belangstelling had voor een gratis nieuwe modem, en om een afspraak te maken dat er een installateur zou langskomen.....
    wat is het addertje ? Heb al adsl go met een ouwe modem (2001) die het nog steeds doet...voor draadloos heb ik toch geen belangstelling!
    ik heb de boot nog afgehouden.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Een vriendelijke dame

gratis modem, maar een nieuw contract en een hoger abonnementsgeld zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      gratis modem, maar een nieuw contract en een hoger abonnementsgeld zeker?
      Ik dacht ook zoiets in die richting.....
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

De nieuwe modem is waarschijnlijk sneller dan die van 2001.
        Ik heb hier sinds vorig jaar ook een nieuwe modem, en nu is de verbinding sneller en goedkoper. Ik betaal niets meer aan Belgacom, alles gaat via Scarlet (een tijdje geleden waren er met Scarlet wel problemen, maar die hebben ze gelukkig opgelost).

Deze week heb ik van Telenet nog zo'n telefoontje gehad, en voorlopig blijf ik ook bij Scarlet voor telefoon en internet, van Telenet kom ik nog altijd toe met de analoge kabelverbinding.
        Ze dachten daar blijkbaar dat ik per maand nog zo'n 17 euro abonnementsgeld betaalde aan Belgacom.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          ....van Belgacom belde mij op om te vragen of ik belangstelling had voor een gratis nieuwe modem, en om een afspraak te maken dat er een installateur zou langskomen.....
          wat is het addertje ? Heb al adsl go met een ouwe modem (2001) die het nog steeds doet...voor draadloos heb ik toch geen belangstelling!
          ik heb de boot nog afgehouden.
          Of het ( monteur) is een spion die ff komt kijken of er wat te halen valt...!!!!!!!!
          >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Working...
          X