Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spammer op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Spammer op BD

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Het zou nochtans van elementaire beleefdheid getuigen, mocht je zorgen dat die foto's terug zichtbaar worden.
    Je zit blijkbaar in een dipje: je vroegere webhosting deugt niet, BD deugt niet.....
    Mijn vroegere webhosting deugde zeker niet, want er werd hier op BD alleen maar geklaagd als je een foto plaatste met ImageShake.
    Alle foto's die ik daar in het verleden mee heb geplaatst staan hier nog steeds.

De nieuwe webhosting is goed echter door een update van de software die benodigd is voor mijn homepage, dacht ik dat een aantal albums verdwenen waren.
    Ik was dus genoodzaak mijn fotoalbums opnieuw te gaan updaten.
    Bij dit updaten zijn oude linken vervangen door nieuwe linken., de gevolgen heb ik nu hiervan ook gezien en niet alleen op BD.

Daar het forumbeheer BD er voor gekozen heeft dat je geen wijzigingen meer in je oude topic kunt aanbrengen, zie ik geen enkele mogelijkheid om e.e.a. te herstellen.

Dus mijnheer NETE, elementere beleefdheid is bij mij heus wel aanwezig echter de beperking van BD laat ze mij niet toepassen.

BTW die ik wel kon herstellen zijn door mij hersteld.
    mvg
    Antoine
    Last edited by antoine200; 29 juni 2009, 16:58.

Comment

Dan heb ik ten onrechte jouw nakende vertrek bij BD rechtstreeks gelinkt aan de verdwenen foto's. Waarvoor mjn excuses.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
        Ik was dus genoodzaak mijn fotoalbums opnieuw te gaan updaten.
        Bij dit updaten zijn oude linken vervangen door nieuwe linken., de gevolgen heb ik nu hiervan ook gezien en niet alleen op BD.

Daar het forumbeheer BD er voor gekozen heeft dat je geen wijzigingen meer in je oude topic kunt aanbrengen, zie ik geen enkele mogelijkheid om e.e.a. te herstellen.
        Structuur in je hosting houden voorkomt zoiets.
        Voor enkele Eurotjes per jaar een domein registreren helpt nog veel meer voorkomen ... je kan dan 100 keer van provider veranderen maar toch steeds dezelfde link aanhouden voor je foto's.
        Dan heb ik ten onrechte jouw nakende vertrek bij BD rechtstreeks gelinkt aan de verdwenen foto's.
        Da's ook een oplossing natuurlijk.
        Al zou ik er niet naakt voor gaan lopen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Dan heb ik ten onrechte jouw nakende vertrek bij BD rechtstreeks gelinkt aan de verdwenen foto's. Waarvoor mjn excuses.
          Geen probleem.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Structuur in je hosting houden voorkomt zoiets.
          Voor enkele Eurotjes per jaar een domein registreren helpt nog veel meer voorkomen ... je kan dan 100 keer van provider veranderen maar toch steeds dezelfde link aanhouden voor je foto's.
          Ik dacht dat ik met mijnalbum.nl en mijn homepage een eigen domein had, betaal er tenslotte ook voor.
          Wat er fout is gegaan is mijn eigen domme schuld, had idd geen goede structuur in de hosting.

Nu heb ik voor ieder fotoforum een apart forumalbum aangemaakt, vanuit deze forumalbums kan ik dan linken naar het betreffende forum.
          Een reorganisatie/update homepage en fotoalbum heeft dan geen gevolgen meer voor e.o.a. fotoforum.
          Moet natuurlijk in de toekomst wel van de forumalbums afblijven.

mvg
          Antoine

Comment

Working...
          X