Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met bd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen met bd

Hallo,

Zijn er hier personen die als browser IE8 gebruiken en problemen hebben om BD te openen. Op één van mijn laptops is dit namelijk het geval, maar ik weet niet zeker of dit wel te wijten is aan IE8.
    Het probleem is dat ie de pagina probeert te openen en soms:
    - of normaal opent.(Dit is echt heel zelden)
    - of maar half opent en sommige afbeeldingen niet weergeeft.
    - of half opent en geen enkele afbeelding weergeeft.
    - meestal (98%)een bericht krijg van de google toolbar: "oeps, deze link lijkt niet te werken."

Iemand een idee?

Grtz.
    SeALbe

Re: Problemen met bd

Ja ik heb ook dat probleem en heb er al een topic over lopen hier in chit chat, maar schijnbaar zijn er velen die hier helemaal geen probleem mee hebben, bij mij begint het serieus mijn keel uit te hangen, krijg dat g.. verd..mse klereding niet meer aan de praat. Gelukkig kan ik nog communiceren met de laptop die nog loopt op IE7.
    Niemand nog geen oplossing ?
    Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Hi,

Is misschien geen oplossing voor jullie probleem maar gewoon ter info.

Afgelopen weekend ook dit fenomeen gehad. Niet enkel met BD trouwens ook met andere sites.
      Bleek mijn virusscanner (Panda) te zijn. Na het deactiveren van de virusscanner werkte IE8 terug.
      Na een reboot met actieve virusscanner terug alles OK
      Vermoedelijk waren er wat storingen opgetreden in het virusscanner programma na een auto-update.

m.v.g.
      Marc
      Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
      M.v.g. Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
        Ja ik heb ook dat probleem en heb er al een topic over lopen hier in chit chat, maar schijnbaar zijn er velen die hier helemaal geen probleem mee hebben, bij mij begint het serieus mijn keel uit te hangen, krijg dat g.. verd..mse klereding niet meer aan de praat. Gelukkig kan ik nog communiceren met de laptop die nog loopt op IE7.
        Niemand nog geen oplossing ?
        En waarom de alternatieven als Firefox en Opera gebruiken?
        Ikzelf ben geen IE gebruiker en ga geen rondje bashen op M$ maar vind gewoon Firefox

Comment

Heeft er al iemand enige ervaring opgedaan met google chrome?
          SeALbe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
            Heeft er al iemand enige ervaring opgedaan met google chrome?
            Vraag aan nete.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

1) Er zijn geen "slechte" browsers.
              2) Heb je problemen met een bepaalde browser dan kan je proberen de oorzaak van het probleem te zoeken, ofwel (eventueel tijdelijk) een andere browser gebruiken.
              3) Je kan ook diverse browsers uittesten en kijken welke u het best bevalt.

Ik heb vrij lang gewerkt met Firefox omdat ik heb "kneedbaarder" en sneller vond dan IE7.

Ik heb ook eens Google Chrome geprobeerd en was direct verkocht. Ik gebruik nu wel een 95% van de tijd een Chrome"kloon" SRWare Iron.
              Chrome is zeer kaal als je het voor de eerste keer opstart en daar haken de meesten al op af. Maar na een paar uur gebruik krijg je bij de opstart je 9 meest bezochte sites in miniatuur op je scherm. Om gewoon wat te surfen vind ik Chrome onklopbaar.

Bij mij werkt IE8 dan ook weer probleemloos en vlotter dan de 7.
              Last edited by nete; 24 juni 2009, 10:18.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik sukkel ook al enkele weken met dit probleem Hoofdzakelijk problemen met het openen van BD. Alle andere sites werken vrij normaal. En dit op verschillende PC's.

Wat ik allemaal geprobeeerd heb:
                - Na IE7 ook IE8 geprobeerd, geen (beter) resultaat
                - Mozilla firefox geïnstalleerd, enveneens zonder resultaat
                - Virusscanner en firewall (tijdelijk) uitgeschakeld
                - Zelfs laptop opnieuw geïnstalleerd, maar BD was praktisch nog altijd niet open te krijgen.

Vorig weekend heb ik opgemerkt dat mijn ADSL modem / switch niet werkt zoals voorheen. Het ADSL Ledje doofde regelmatig, het was alsof deze altijd opnieuw ging booten. Vermits ik nog zo'n modem had liggen deze even verwisseld, en tot op heden zijn alle problemen opgelost.

mvg,
                Walt
                https://waltertalboom.be-
                Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Wel,

Ondertussen heb ik het een en ander uitgeprobeerd.
                  IE8 terug omgezet naar IE7: geen resultaat.
                  Google chrome: geen resultaat.
                  Norton uitgeschakeld: geen resultaat.

Op de laptop van mijn vrouw (windows XP): geen connectieprobleem.
                  Zou het dan aan Vista kunnen liggen:

Neen, want op mijn desktop met Vista (met dezelfde instellingen als mijn laptop): geen connectieprobleem.

Op mijn laptop zegt windows wel dat ie verbindingsproblemen heeft, maar ie kan ze blijkbaar niet oplossen?! Hij heeft een ping, maar krijgt geen antwoord?

Wel, ik weet het niet meer.

Iemand nog een idee?
                  SeALbe

Comment

Zelfde probleem als Theokus misschien als het met alle sites is? (Zie Window 7 topic)

Itunes op die pc?
                    Indien ja, ga eens naar toevoegen/verwijderen programma's en zie of je Bonjour staan hebt. Indien ja, eraf gooien, reboot en opnieuw proberen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Download het gratis anti-malware programmatje MBAM en doe een snelle scan.
                      Waarschijnlijk zit er malware in het register.
                      Link naar MBAM: http://www.malwarebytes.org/mbam.php
                      Ik zat verleden week met hetzelfde probleem totdat ik MBAM installeerde en deze malware gevonden had. Deze verwijderd en BD opent weer normaal, helaas niet echt snel vergeleken met andere sites zoals Miba.de

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik had hetzelfde probleem , kon regelmatig niet op BD komen , netwerk time out of hij kon gewoon de pagina niet vinden. Dit met zowel FF als Safari niet. Heb nu Opera eens geprobeerd als browser en ik heb sindsdien geen problemen meer

Dus voorlopig blijf ik Opera even gebruiken
                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Vind IE8 een superbrowser, ben weer helemaal verkocht na een uitstapje naar FF, Chrome en Safari.

Zoals eerder aangehaald, allemaal goede browsers hoor.

IE8 kun je overigens in compatibiliteitsmode draaien (emuleert IE7).

Heb één maal problemen gehad maar dit was toen snel opgelost door de instelling even snel te resetten. (Tools > Internet Options > Advanced > Reset).
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik heb IE8 er terug moeten afgooien. Niets dan problemen. Met IE7 krijg ik ook nog steeds een stack overflow en alleen op de website van BD.
                            Blijkbaar geen oplossing te vinden hiervoor.

Grtd
                            JeanP

Comment

Ik krijg een sterk vermoeden dat het te maken heeft met Windows Vista.
                              In tegenstelling tot wat ik eerder gezegd heb geeft nu ook mijn desktop met vista problemen.
                              Een foutmelding die ik regelmatig krijg is: "Er kan geen verbinding met externe host forum.belgiumdigital.com (195.225.164.126) worden gemaakt. Externe host is door netwerkcontrole gepingd maar er is geen antwoord ontvangen."

Enkel de laptop met windows xp werkt heel vlot met BD. En in alle gevallen werk ik met IE7.
                              Aan de router kan het dus ook niet liggen die trouwens de laatste firmware heeft en waarop ik ook een reset heb uitgevoerd.

Zodra ik iets meer tijd heb ga ik een testje doen met Linux!

Danny
                              SeALbe

Comment

Working...
                              X