Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camcorder... Welke?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camcorder... Welke?

    Hallo,

    ik hoop dat deze vraag in het goede gedeelte van dit forum staat,

    Ik ben een jongen van 15 jaar, en heb een digitale camera die slecht kan filmen,
    Ik ben dus op zoek naar een videocamera/camcorder.
    Ik heb geen enkel verstand van camcorders.
    Ik ben zelf reviewer bij GSMHelpdesk, en daar wil ik dus onder andere voor filmen, dus de tekens en letters moeten goed te zien zijn op de mobiele telefoon, en later dus goed terug te zien op de video.
    Dus volgens mij is scherpstellen belangrijk,
    ik wil er liever geen een waarin ik elke keer een cd of dvd of wat dan ook voor moet kopen, want ik wil ze ook kunnen bewerken op mn computer.
    het liefst ook een statiefaansluiting maar is niet vereist, maar zou dus wel fijn zijn.
    Hij moet scherp kunnen filmen, en niet teveel achtergrond geluid mee-opnemen.
    En ik wil er liever niet meer aan uitgeven dan 200 euro.
    Waar moet ik allemaal op letten?
    En welke raden jullie mij aan/af?

    Zelf heb ik thuis niet al te goede ervaringen met Samsung producten,maaar ik weet niet of dit ook geldt voor camcorders?

    Erg goede ervaringen heb ik met Sony producten...
    Maar ik weet niet of Sony wat te bieden hierin heeft voor mij?
    Ook een beetje in deze prijsklasse?

    Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor jullie antwoord en het meedenken aan mijn keuze.

    Groetjes
    Stefan
    Mijn portfolio website:

  • #2
    Re: Camcorder... Welke?

    Ik denk dat je hier in't verkeerde forum zit. Allemaal simpele mensen hier. 1 beeld per keer is meer als genoeg

    Maar zoals bij veel elektronica: Goed = Duur

    Comment


    • #3
      Re: Camcorder... Welke?

      maarrr je kan voor 200 euro zeker een compact fototoestelletje kopen dat beter dan genoeg kan filmen voor jouw doeleinden.

      bvb een panasonic FX 37
      dit toestelletje filmt echt nog goed hoor, en ik ben er 100% van overtuigd dat dit volstaat voor jou
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Camcorder... Welke?

        Verplaatst naar geschikter forum
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment

        Working...
        X