Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dvd-brander

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dvd-brander

Bestaat er een dvd brander die meteen van de camera (sd kaart) de filmpjes en fofot'sop een dvd brandt? Dus zonder het gebruik van een pc.
    Bedankt!

heb ondertussen

gevonden. Zou dit machientjede filmpjes van de panasonic tz7 (AVCHD) onmiddelijk op een dvd kunnnen zetten waarna ik deze cd op een gewone dvd speler of op mijn pc kan bekijken?

zie daar nl onder staan:** biedt geen ondersteuning aan het afspelen van AVCHD-DVD's. Voor het afspelen is een Blu-ray Disc-speler/recorder, PS3 of hoogwaardige pc nodig. Betekent dit dat ik die dvd's daarna niet op mijn gewone laptop kan bekijken?
    BEdankt!
    Last edited by Aned; 22 juni 2009, 10:17.

Re: dvd-brander

effe google gebruikt:

klik

klik

klik

klik

allemaal prijzig, maar denk dat de sony de beste zal zijn

hopelijk heb je hier iets aan
    david
    nikon stuff

Comment

BEdankt voor de hulp!!

had ondertussen deze gevonden:

Zou dit machientjede filmpjes van de panasonic tz7 (AVCHD) onmiddelijk op een dvd kunnnen zetten waarna ik deze cd op een gewone dvd speler of op mijn pc kan bekijken?

zie daar nl onder staan:** biedt geen ondersteuning aan het afspelen van AVCHD-DVD's. Voor het afspelen is een Blu-ray Disc-speler/recorder, PS3 of hoogwaardige pc nodig. Betekent dit dat ik die dvd's daarna niet op mijn gewone laptop kan bekijken?
      BEdankt!

Comment

geen idee.
        heb hier geen ervaring mee. maar als er al staat dat je een Blu-ray Disc-speler/recorder, PS3 of hoogwaardige pc nodig hebt zou ik er wel durven voor vrezen.
        best even een mailk met die vraag sturen naar k-e zullen wel een antwoord bieden
        nikon stuff

Comment

Heb ik net gedaan. Ben benieuwd.
          Bedankt!
          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          geen idee.
          heb hier geen ervaring mee. maar als er al staat dat je een Blu-ray Disc-speler/recorder, PS3 of hoogwaardige pc nodig hebt zou ik er wel durven voor vrezen.
          best even een mailk met die vraag sturen naar k-e zullen wel een antwoord bieden
          Last edited by Aned; 22 juni 2009, 11:35.

Comment

hun antwoord:
            Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Dit moet geen probleem zijn.

Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met mij of mijn collega's via ons telefoonnummer 010-2847450. Uiteraard kunt u ook contact opnemen via de e-mail.

Maar ik ben er toch niet zo zeker over...

Comment

heb ze nogmaals een mailtje gestuurd en hun op deze zin gewezen:
              :** biedt geen ondersteuning aan het afspelen van AVCHD-DVD's. Voor het afspelen is een Blu-ray Disc-speler/recorder, PS3 of hoogwaardige pc nodig.

hun antwoord:
              Mits uw computer AVCHD af kan spelen, kan uw laptop deze ook afspelen. Dit zult u na moeten kijken in uw handleiding.

niet dus?

Comment

Als het op een dvd-schijfje geschreven wordt kan je dvd-speler in je pc het zeker lezen.
                http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
                  had ondertussen deze gevonden:

Zou dit machientjede filmpjes van de panasonic tz7 (AVCHD) onmiddelijk op een dvd kunnnen zetten waarna ik deze cd op een gewone dvd speler of op mijn pc kan bekijken?
                  Link werkt wel niet maar allé, als je iets bedoelt zoals de Sony ...
                  Dat hangt ervan af welk opnameformaat je kiest.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Link werkt wel niet maar allé, als je iets bedoelt zoals de Sony ...
                    Dat hangt ervan af welk opnameformaat je kiest.

nu wel?

Als je met de tz7 opneemt in AVCHD, kun je het daarna in een ander formaat op de dvd branden zonder via de pc te gaan?
                    sorry voor de waarschijnlijk domme vragen maar ik weet er bitter weinig vanaf...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
                      http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=25348

nu wel?

Als je met de tz7 opneemt in AVCHD, kun je het daarna in een ander formaat op de dvd branden zonder via de pc te gaan?
                      sorry voor de waarschijnlijk domme vragen maar ik weet er bitter weinig vanaf...
                      Die schrijver heb ik ook, wel met een Sony camcorder.

Zoals in de specificaties staat :
                      Schrijfformaat:

•Video-DVD - afspeelbaar op dvd-spelers/recorders of computers met DVD-station
                      •AVCHD-schijf* - afspeelbaar op Blu-ray-spelers/recorders/Playstation 3 consoles
                      * met Sony High Definition Handycam
                      Dat laatste regeltje doet wat twijfelen ...
                      Hier vind je anders nog wat leesvoer.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ik heb ook een sony camcorder maar zou hem ook graag willen gebruiken met mijn (toekomstige) tz7....
                        Maar zelfs als hij dat niet kan is het waarschijnlijk toch de moeite voor al mijn cassetjes en foto's die enorm veel plaats innemen op mijn laptop...

Mijn volgende laptop (hopelijk niet te gauw maar deze is al 3+) zal waarschijnlijk toch wel een blueray speler hebben want tegen die tijd zal die er wel standaard bij zitten.

Bent U er tevreden over?
                        Kunt U voor het branden kiezen in welk formaat U de DVD zou willen branden (zo ja dan zou ik die filmpjes bv in een ander formaat kunnen zetten)
                        Bedankt!
                        Last edited by Aned; 22 juni 2009, 17:55.

Comment

Om alles snel over te zetten op DVD (zonder PC) werkt dat goed en simpel.
                          Ik maak ook DVD's om gewoon op PC af te spelen, dus zal dat wel lukken (heb er nooit echt veel mee bezig geweest).
                          Ik heb ook al mijn DV filmpjes overgezet vanaf een andere camera en dat is toch ook gelukt.
                          Het is wat mij betreft wel een handig toestelletje want mijn PC volgt niet echt met AVCHD en het is dus bijna de enige mogelijkheid om iets op DVD over te zetten.
                          De menu ken ik niet meer uit het hoofd (wegens ziekte lang niet meer gefilmd), zou eens de mogelijkheden moeten opzoeken.
                          Hier kan je de manual eens doornemen : http://www.sony.nl/product/dsa-dvdir...ageType=manual
                          Last edited by VerSeg; 23 juni 2009, 12:01.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Bedankt , ik heb hem besteld...
                            De prijs valt mee en zo kan ik al zeker de filmpjes van mijn camcorder en foto's erop zetten. Gewone clips ook en als ik ooit een nieuwe laptop koop dan zal er misschien een blueray opzitten en dan zien we wel weer...

Comment

Het lijkt een onnozel toestel tot je het in handen hebt, dan ziet en voelt het ook nog eens deftig gebouwd. De prijs is ondertussen ook beter geworden zie ik.
                              Succes ermee.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X