Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkoopsite, wat klopt hier niet ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verkoopsite, wat klopt hier niet ?

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Daar moeten we dus Riektki Dikkewoste op af sturen.

Johnyyyy ... waar zit je??!!
    heb ik indertijd helemaal gevolgd, prachtig verhaal.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De moto's vind ik toch altijd het meest fantastisch op zulke sites. Een gloednieuwe BMW F650GS voor 1300€, laat me niet lachen! Ik heb voor mijn tweedehands BMW F650GS (BJ 2003) nog 5000€ mogen neerleggen, reken voor een nieuwe maar algauw 8000-10000€.
      Het zijn zulke dingen die hen door de mand doen vallen. Alhoewel, ik heb een collega waarvan ik weet dat die zo zijn gehele bankrekening zou overdragen, mochten we hem niet op andere gedachten gebracht hebben.
      Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

Comment

Haha lees hun "about us" eens.

Hier een stukje.
        Our Mission
        We seek to maximize the value for our Partners
        By strategically integrating our resources and IT solutions, we aim to bring the maximum value to our Investors, Buyers, and Manufacturing Partners over the long term.
        Het gaat hier dus wel om een webwinkel hé. Die via IT solutions een maximale waarde willen leveren aan investeerders, kopers en producenten. Als je dergelijke zinnen nodig hebt om een winkel te omschrijven.....
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
          Had ook een D700 gevonden voor 680 euro
          Ook maar eens gemaild om een beetje met zijn voeten te spelen...
          Hallo en bedankt voor het contacteren van mij.. net nu ik bevind me in Engeland voor acouple van
          Maanden met mijn volledige familie, een klein bussines recht hier.. zo indien u wilt kopen
          Dit fototoestel dat ik het van hier met T zal sturen. N. T. ... Ik hoop dat wij akkoord zullen gaan te sluiten
          Deze overeenkomst omdat ik wat extra cash heb nodig die deze maand te kopen een autorecht hier...
          Het fototoestel is nieuw, heb garantie 2 jaar en kom met alle onderdelen omvatt. De prijs voor fototoestel is 680 Euro.
          Bedankt en hoopt van u spoedig te horen. !!!

Ok, wat moet ik doen?
          Meneer die ik ben in vakantie in Engeland en ik heb nodig spoedig zelfde extra geld om een auto van te kopen hier en ik wil mijn fototoestel spoedig zonder probleem verkopen, zal ik het fototoestel met sturen dit bedrijfstnt, nadat u het fototoestel ontvangt dat u 2 dagen zult hebben om het, na te onderzoeken 2 dagen zult u kost beslissen of niet op, indien u niet houdt waarvan u terug en kunt terugkeren neem de geldrug, de uw betaling van informatie in reserve aan TNT zal blijven, tot naar u ontvangen het fototoestel, op deze manier is uw geld is veilig.indien u ga akkoord alstublieft geef mij uw volledige naam en volledige verzending adress:
          Voornaam:
          Achternaam:
          Adres:
          Stad:
          Staat:
          Postcode:
          toen ik hem schreef dat ik wel zou wachten tot hij terug in België was:
          SIr,

I come back after 2 month and I want to sell my camera soon,because I want to buy a car from here,and I need same extra cash.
          I will send you the camera with TNT,you will have 2 days to inspect it,if you don't like you can return back and pick up back your money.
          The camera have 2 year warranty.
          if you are agree please send me your details to contact TNT:
          First name :
          Last Name:
          Address:
          City:
          State:
          Zip Code:

Thank you
          Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Wat klopt hier niet ?
            Dat er anno 2009 nog steeds zulke vragen op 't forum gepost worden terwijl zelfs een blinde kan zien dat je op voorhand bedrogen bent...

Mvg,
            Frederic

Comment

Nog een goeie - betaalmethodes

Visa, Amex, PAypal, enz. kan allemaal - maar alleen voor VIP members.
              De rest moet maar WU of bank transfer gebruiken.

Ze zijn wel inventief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Dat er anno 2009 nog steeds zulke vragen op 't forum gepost worden terwijl zelfs een blinde kan zien dat je op voorhand bedrogen bent...

Mvg,
                Frederic
                TS kennende is dit ook eerder een hypothetische vraag Meer alarmerend is dat dit soort sites steeds beter wordt. Op het eerste zicht ziet dit er redelijk netjes uit he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
                  TS kennende is dit ook eerder een hypothetische vraag Meer alarmerend is dat dit soort sites steeds beter wordt. Op het eerste zicht ziet dit er redelijk netjes uit he.
                  idd zeer nette site tot je effe goe rondkijkt. prijzen totaal naast de kwestie.
                  best dat deze hier gemeld gemeld worden, een niets vermoedende starter zou dit zeer aanlokkelijk kunnen vinden. en het moet zijn dat het werkt he, anders zouden er geen meer aangemaakt worden.
                  nikon stuff

Comment

Ik heb ook even de privacy policy gelezen en als eerst zin:

1. About Your Privacy

Battery-Pro is firmly committed to preserving your privacy rights? We respect and believe in the confidentiality of our customers and would never sell or give customer information to third party companies? Your privacy is important to us

En dan maar even op de site van Battery-Pro gaan zien en idd
                    Battery-Pro.Net respects your privacy. Across our business, around the world, we will only collect, store and use your personal information for defined purposes. At any time you may contact Battery-Pro.Net with any privacy questions or concerns you may have. We strive to protect the security of your personal data by use of appropriate measures and processes.
                    About Your Privacy:

Battery-Pro is firmly committed to preserving your privacy rights. We respect and believe in the confidentiality of our customers and would never sell or give customer information to third party companies. Your privacy is important to us.

Kijk en vergelijk

Dan ook maar even battery-pro bekeken (HK firma maar het kan echter wel een eerlijke firma zijn dit, misschien verkopen ze enkel "compatible" batterijen):

[Querying whois.internic.net]
                    [Redirected to whois.35.com]
                    [Querying whois.35.com]
                    [whois.35.com]
                    The Data in 35's WHOIS database is provided by 35

Registrant:
                    Ever Bright(Hong Kong)Ltd webmaster@hkeverbright.com +852.24132810
                    Ever Bright(Hong Kong)Ltd
                    Unit B, 8/F, Eastern Flower Centre, 22-24 Cameron Road, TST
                    Hong Kong,Hong Kong,HK 000000

Domain Name:battery-pro.net
                    Record last updated at 2009-02-01 19:55:53
                    Record created on 2002/7/1
                    Record expired on 2010/7/1

Domain servers:
                    ns3.dns-diy.com ns4.dns-diy.com

Admin Contactor::
                    name: alan chen
                    mail: webmaster@hkeverbright.com tel: +852.24132810
                    org: Ever Bright(Hong Kong)Ltd

address: Unit B, 8/F, Eastern Flower Centre, 22-24 Cameron Road, TST
                    city: Hong Kong
                    ,province: Hong Kong
                    ,country: HK
                    postcode: 000000

Technical Contactor::

Billing Contactor::

Last edited by Sultana; 23 juni 2009, 01:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

Mvg,
                      Frederic
                      Dacht je soms dat ik dat niet weet Frederic, ik vraag mij alleen af hoe het anno 2009 nog mogelijk is om op deze manier een ganse ilegale bedrogswebsite op het internet te bouwen en te houden.

Moesten ze prijzen hanteren die dichter bij de werkelijkheid liggen, dan zullen velen zich laten vangen.
                      Last edited by Guest42; 24 juni 2009, 13:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Rechtsreeks uit "Sie-na"....
                        (China he > Beijing)
                        Ik bestel wel eens een zaklampje en lithium-ion accu's (ook voor die lampjes) in China, maar fotospullen koop ik liever wat dichter bij de deur.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Working...
                        X