Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nintendo - wa is da?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nintendo - wa is da?

Als je spelletjes koopt, altijd goed alle verpakkingen bijhouden, boekjes,... Je kan deze na gebruik terug verkopen (voor een kleinigheidje weliswaar). Meestal een waardebon, maar toch handig meegenomen bij de aankoop van een nieuw.
    Oppassen met illegaal downloaden, meestal moet je eerst prutsen aan je console vooraleer zoiets werkt, waardoor je de garantie verliest.
    Wij kopen (legaal) regelmatig spelletjes via internet en downloads, wreed gemakkelijk.
    Hier staan zo'n hoopje spelconsoles Maar om eerlijk te zijn, grijp ik heel vaak terug naar tetris. Draai of keer het hoe je wilt, maar dat wordt ik nooit beu, zelfs niet na 15 jaar (of zoiets in die aard)

oh, nog een tip. Je kan bv bij Game Mania spelletjes huren voor enkele dagen. Dan kan je kijken of het je bevalt vooraleer er veel geld aan te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Je kan bv bij Game Mania spelletjes huren voor enkele dagen.
      Dat is spijtig genoeg een tijd geleden verboden door de Belgian Entertainment Association . Ze hebben wel een vrij uitgebreid tweedehandsaanbod.
      about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
        Ze hebben wel een vrij uitgebreid tweedehandsaanbod.
        Ook nog voor de Gameboy Color?
        Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
          Ook nog voor de Gameboy Color?
          Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Xbox en PlayStation 2 in ieder geval wel, en de PS2 is al 10 jaar oud dus..
          about.me/stijnv

Comment

Leyton heeft het niet over DS Ware, maar over een r4ds adapter .
            Ooo ja,
            uit China laten afkomen zou ik zeggen.
            ofwel naar een computer beurs gaan.
            ze overspoelen je er mee :d

Comment

De Wii is eigenlijk geen 'next-gen' console als je naar de hardware kijkt, maar is wel vrij goedkoop .
              ik weet het daarom de (?) maar als je de draadloze bediening ziet is het wel beetje next-gen

Comment

Dat is spijtig genoeg een tijd geleden verboden door de Belgian Entertainment Association . Ze hebben wel een vrij uitgebreid tweedehandsaanbod.
                Och ja??? Waarom dan wel?
                En in de videotheken ook dan? Vroeger zag ik dat daar regelmatig staan. Tegenwoordig komen we daar eigenlijk niet meer, dus weet ik het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Och ja??? Waarom dan wel?
                  En in de videotheken ook dan? Vroeger zag ik dat daar regelmatig staan. Tegenwoordig komen we daar eigenlijk niet meer, dus weet ik het niet.
                  Omdat er voor games geen vergoedingssysteem is bij het verhuren zoals bij films wel het geval is. Zie ook deze pagina (titel: "Interactief | Ook verhuurders van games moeten de wet naleven").
                  about.me/stijnv

Comment

Working...
                  X