Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Formule 1 in tijden van crisis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Formule 1 in tijden van crisis

    .......
    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:06.

  • #2
    Re: Formule 1 in tijden van crisis

    Die grijze hottentot regeert al jaren als een dictator over het F1 gebeuren met in zijn zog een hoopje bloed- (lees geld) zuigers First Class.

    Van mij mag de FIA kliek ontploffen, maar morgen kijk ik toch lekker naar de GP van GB

    Grtz, RF


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Re: Formule 1 in tijden van crisis

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Die grijze hottentot regeert al jaren als een dictator over het F1 gebeuren met in zijn zog een hoopje bloed- (lees geld) zuigers First Class.

      Van mij mag de FIA kliek ontploffen, maar morgen kijk ik toch lekker naar de GP van GB

      Grtz, RF
      volgens mij heb je het over bernie eikelsteen(ecclestone)
      maar je hebt wel gelijk hoor!
      grts; M

      Comment


      • #4
        Re: Formule 1 in tijden van crisis

        't is bull ****!!!

        zouden beter zorgen voor goeikopere tickets enzo.
        meer volk, meer commerse, eccelstone en maxke hun zakken zullen nog voller zijn.

        en de sport blijft goe, de laatste 3 à 4 jaar ebben ze de sport jaar per jaar beginnen afbreken!!
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Formule 1 in tijden van crisis

          ......
          Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:06.

          Comment


          • #6
            Re: Formule 1 in tijden van crisis

            .....
            Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:05.

            Comment


            • #7
              Re: Formule 1 in tijden van crisis

              Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
              volgens mij heb je het over bernie eikelsteen(ecclestone)
              maar je hebt wel gelijk hoor!
              Inderdaad, dat arrogant kieken bedoelde ik

              Hij moet maar een nieuw idee zelfs in gedachten hebben zijn apen springen al in het rond.
              Wanneer gaan we eens twee jaar naeen met dezelfde wagens kunnen rijden?
              Je moet maar dit jaar eens kijken wat Ferrari en McLaren er van terecht brengen.
              Dus je moet niet vragen hoe nieuwe teams gaan afzien, kijk maar naar Toyota.
              De grootste middelen en er toch niet in slagen deftige prestaties neer te zetten.

              @ TS: ik zal maar kijken op de VRT want mijn Engels is niet om over naar huis te schrijven, en naar de RTBF kan ik niet luisteren omdat ik die speaker niet kan uitstaan!

              Grtz, RF


              Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

              Comment


              • #8
                Re: Formule 1 in tijden van crisis

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                @ TS: ik zal maar kijken op de VRT want mijn Engels is niet om over naar huis te schrijven, en naar de RTBF kan ik niet luisteren omdat ik die speaker niet kan uitstaan!
                Red Falcon, 't is net op zo'n manier dat je de taal leert. Probeer eens... Een deel minder begrijpen is nog altijd beter dan naar de commentaren op VRT te luisteren Op BBC is er altijd een groot stuk voor en na de race met extra informatie en interviews met de piloten en mensen van het team. Bij de qualificaties interviewen ze direct de piloten die uitgevallen zijn en ze winden er geen doekjes om : altijd directe vragen op de man af!

                Die gasten van VRT en RTBF werken ook op mijn zenuwen hoor!

                Comment


                • #9
                  Re: Formule 1 in tijden van crisis

                  itv is ook wreed goed, maar sedert digitale tv is em weg!!!
                  vrt is aan stukje beter dan 2-3 jaar terug, was commentaar geven gelijk bij de koers ofzo,
                  amper iets te zeggen.

                  itv is echt meeleven en pure fun, veel extra's enzo
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Formule 1 in tijden van crisis

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                    Red Falcon, 't is net op zo'n manier dat je de taal leert. Probeer eens... Een deel minder begrijpen is nog altijd beter dan naar de commentaren op VRT te luisteren Op BBC is er altijd een groot stuk voor en na de race met extra informatie en interviews met de piloten en mensen van het team. Bij de qualificaties interviewen ze direct de piloten die uitgevallen zijn en ze winden er geen doekjes om : altijd directe vragen op de man af!

                    Die gasten van VRT en RTBF werken ook op mijn zenuwen hoor!
                    Awel uit nieuwsgierigheid ga ik daar eens naar zien se.
                    Maar diene gast op de RTBF, die is echt niet meer normaal in z'n klappen

                    Let's have fun , RF


                    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                    Comment


                    • #11
                      Re: Formule 1 in tijden van crisis

                      deze madam had beter wat harder gemept!
                      dan was hij mss zo arrogant niet meer!
                      http://www.gumball144.com/wp-content...ews_com_br.jpg
                      grts; M

                      Comment


                      • #12
                        Re: Formule 1 in tijden van crisis

                        ......
                        Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:05.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Formule 1 in tijden van crisis

                          jenson eeft niet veel pottekes moeten breken!
                          vettel was oppermachtig!

                          was nie zo speciaal, veel te rustig. mààr 1 incidentje
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: Formule 1 in tijden van crisis

                            Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht

                            De commentaar op de BBC is geweldig, die op de RBTF is ook nog altijd way better dan die 2 spasten die ze op Sporza aan het woord laten..die mannen zitten daar vantijd te beweren dat er 1 rijder van een team is gecrasht terwijl het duidelijk de andere rijder van dat team is - Ik kan betere commentaar leveren dan die 2..toen de televisie rechten naar sporza gegaan zijn is de boel bergaf gegaan, op kanaal 2 was de commentaar vroeger ook veel beter
                            Amaai, t'zal wel zijn dat het commentaar op de BBC beter is.
                            Vroeger viel ik soms in slaap met dat VRT commentaar, niks emotie en nog minder animatie.
                            Die Engelsen zijn dan weer meesters in hun commentaar, die brengen emotie, animo etc.
                            Wat me opgevallen is op de BBC was het fortuin aan buizen die daar zomaar tegen de muur lagen .


                            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                            Comment


                            • #15
                              Re: Formule 1 in tijden van crisis

                              hmmm da waren toch die buizen op een stoksen é???

                              heb er een paar proberen door mijn tv te sleuren, zonder resultaat trouwens
                              nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X