Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw op het forum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nieuw op het forum

Wie maakte geen beginner's fouten, ook als was het jaren geleden?
    Seger, even de regeltjes lezen dus en daarna posten in Fotobeoordeling of Showcase zou ik zeggen ... en nog veel succes met je werk, die ik daar dan zal bekijken.
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Beste dames en heren,

Hier eindigt dan mijn korte loopbaan als lid van dit achtbaar forum. In het holst van de nacht gedeporteerd worden naar een uithoek van cyberspace is voor een eerbare opa te veel van het goede. Ik had het kunnen weten. Mijn kleinkinderen zeiden nog:" Opa begint daar niet aan, ge kent hier niks van."

Overal zag ik hier linkjes staan naar persoonlijke sites. Ik dacht: hier kan ik mijn foto's eens laten zien en plaatste er dus ook een, maar dat was blijkbaar een ernstig vergrijp.

Nu ik hier eens beter rondkijk, denk ik dat dit echt mijn wereld niet is. Al die ergerlijke lijstjes met toestellen en lenzen, wie heeft daar iets aan. Ik denk hier bij aan mijn overleden grootvader, voorwaar een wijs man. Hij zei: "Die met de grootste lens heeft vaak het kleinste..."

Met deze wijsheid en met een volledige schuldbekentenis neem ik dan ook afscheid, maar niet zonder hen te bedanken die toch naar mijn foto's hebben gekeken en er op hebben gereageerd.

Met nederige groeten,

Seger Van Saefthinge

Comment

jammer dat het zo loopt hoor, maar evengoed succes verder.
        oja.......je overleden Grootvader was een wijs man.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X