Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

U2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • U2

    Binnenkort gaat de nieuwe tournee van U2 van start in Barcelona! Zelf ga ik er vol enthousiasme naartoe, want na veel gefoefel en gedoe heb ik ticketjes kunnen bemachtigen.
    Ik heb 4 tickets kunnen bemachtigen. Camp Nou was in 57min volledig uitverkocht, voor een stadion die meer dan 100.00zitplaatsen alleen al heeft is dit 'vlot' te noemen. ;-)
    Zelf ga ik al met men vader, maar ik heb door afzegging van een vriend (krijgt geen verlof door een vrouwelijke collega haar schuld :P) nog 2 tickets over.
    Aangezien er hier veel volk zit die waarschijnlijk toch hopelijk een beetje fan is van U2 deel ik het dan ook mede: ze zijn te koop :-). Kga blij zijn als ik er vanaf ben!

    Het zijn zitjes op het onderste balkon van Camp Nou, lekker dicht bij de band :-) momenteel loopt er een Ebay bieding. Wie zin heeft om mee te gaan, wees dus vlug. U2 is niet de minste en ik verwacht dan ook véél interesse!

    Verdere vragen en opmerkingen mag je gerust via een pm of een mailtje doorsturen!

    (hopelijk zit ik in het juist subforum, en mag een dergelijke post wel... zoniet mijn excuses maar kwil echt van men tickets af!)
    Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
    Flickr here and many more to come!

  • #2
    Re: U2

    Is dat met vliegen bij ????
    Vind de prijs wel een beetje TE, en dan hier nog melding maken om er op te laten bieden er al helemaal over

    Hier de officele prijs dus bedoeling is dat ge winst maakt
    U2v Barcelona

    Comment


    • #3
      Re: U2

      Erg is dit!

      Zo'n mensen zouden echt streng moeten worden aangepakt.
      Eikel...

      Comment


      • #4
        Re: U2

        Beste Johny & Jules

        Als je het nu gelooft op niet: ik maak hier géén winst aan. Tzijn de duurste tickets die er zijn! Kwestie van goeie plaatsen te hebben.
        De rekensom:
        150€ aankoopprijs
        18€ administratiekosten
        10€ verzendingskosten (was 40€ in totaal dus 10€ per ticket)
        ____
        178€
        +Ebaykosten
        +Lidmaatschapkosten en wat nog allemaal
        = géén winst!


        140,91€ + 7% IVA (= BTW) = 150€

        + op je site verkopen ze deze tickets (waarschijnlijk niet zo dicht bij het podium) voor 218€ voor 1tje! Wie is er dan de afzetter?

        kben veel, maar géén eikel!
        Als ge ze ni wilt omdat ze te duur zijn voor jou, kan ik daar niet aandoen. Maar daarvoor moet ge me ook ni uitschelden é.
        Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
        Flickr here and many more to come!

        Comment


        • #5
          Re: U2

          Excuseer maar ik schold U niet uit ik gaf gewoon mijn mening.
          Schelden is iets anders dan zou ik vieze vuile woorden tegen U gebruiken.

          En voor die prijs zal ik wel naar een cd tje luisteren

          EDIT; in het vervolg beter bij aangeboden zetten dan krijg je enkel via PM een reactie

          Comment


          • #6
            Re: U2

            Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
            Excuseer maar ik schold U niet uit ik gaf gewoon mijn mening.
            Schelden is iets anders dan zou ik vieze vuile woorden tegen U gebruiken.
            Aangeboden is enkel voor fotomateriaal, als ge de regeltjes volgt

            en van dat schelden was ik tegen Jules bezig ... ;-)

            Kweet het, tzijn ni goekope tickets maar IK heb het er voor over.
            Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
            Flickr here and many more to come!

            Comment


            • #7
              Re: U2

              Excuses dan!

              Dacht dat de prijs het 4 dubbele was, vandaar.
              Sorry!

              Comment


              • #8
                Re: U2

                Oorspronkelijk geplaatst door R3dw0lF Bekijk bericht
                Aangeboden is enkel voor fotomateriaal, als ge de regeltjes volgt

                en van dat schelden was ik tegen Jules bezig ... ;-)

                Kweet het, 't zijn ni goekope tickets maar IK heb het er voor over.
                't is maar Barcelona he en das nou net een stad die ik liever mijd dan rijk ben.
                Vooral slechte ervaring tegen gekomen aan het trein station en op de luchthaven een kabas kwijt maar terug gevonden na een halve dag van mijn oren te staan maken
                Heb er al het een en ander tegengekomen vandaar.
                Maar ben wel een U2 fan maar 't is niet bij de deur en zal wel een extra cd tje kopen.
                Zal wel een dvd tje of live cd tje kopen om het gevoel op te snuiven al is het natuurlijk niet echt maar toch beter dan niks
                Mag ik vragen dat je een fototje post van het gebeuren als je je camera mee mag nemen natuurlijk

                Comment


                • #9
                  Re: U2

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                  Mag ik vragen dat je een fototje post van het gebeuren als je je camera mee mag nemen natuurlijk
                  Kijk es goed naar dat ticket

                  NO CAMERA's
                  As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                  like.no.other

                  Comment


                  • #10
                    Re: U2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
                    Kijk es goed naar dat ticket

                    NO CAMERA's
                    Er zijn cameras die zo groot zijn als een sigarettenpakje dus alles kan al mag het niet
                    Gij moogt ook niet vloeken en als je op je vinger slaat zou ik een vlieg willen zijn om al die vloeken op te nemen

                    Had zover niet gelezen

                    Comment


                    • #11
                      Re: U2

                      Ge mag gerust zijn dat ik een fotootje ga posten :-) en het zal wel eentje zijn met men gsm :P Dus kwaliteit en compositie moet ge ni verwachten :-)

                      Ik ga al 6 jaar naar barcelona en nog nooit problemen gehad. Kheb er ook zelf gewoond dus kweet men weg wel en nog nooit iets tegengekomen (behalve misschien een aantal katers ).
                      Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
                      Flickr here and many more to come!

                      Comment

                      Working...
                      X