Re: Fotograaf gezocht voor een goed doel
volledig normaal dat je gratis werkt op de school waar je een binding mee hebt. Ik doe dat ook, maar niet tijdens mijn werkuren. helpen op het schoolfeest is op zaterdag, opkuisen is op zondag. Ik hoef er geen klant voor te laten vallen, en heb tussen het werken door goed contact met mede ouders van kids die op dezelfde school school lopen.
Ik ben al regelmatig gratis komen fotograferen op de school waa rmijn kids school lopen. vind ik normaal
Er wordt hier echter gevraagd dat iemand verlof pakt (daar komt het op neer) om op een school die hij niet kent gratis te werken, dat is niet meer normaal. Als de gevraagde de school wel kent, dan was die beter gecontacteerd via een ander kanaal dan BD
Oorspronkelijk geplaatst door tommmm
Bekijk bericht
Ik ben al regelmatig gratis komen fotograferen op de school waa rmijn kids school lopen. vind ik normaal
Er wordt hier echter gevraagd dat iemand verlof pakt (daar komt het op neer) om op een school die hij niet kent gratis te werken, dat is niet meer normaal. Als de gevraagde de school wel kent, dan was die beter gecontacteerd via een ander kanaal dan BD
Comment