Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Playstation 3 of gewone Blu-Ray player ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Playstation 3 of gewone Blu-Ray player ?

    hallo,

    Sinds kort heb ik een Full HD LCD TV. Ik zou nu uiteraard graag FullHD 1080p Blu-Ray DVDs kunnen bekijken. Ik twijfel tussen een Playstation 3 of een gewone BR player. Wat zijn de pros en de cons ? PS3 is denk ik duurder ? Wat zijn de interessante merken (prijs/kwaliteit) ? Ervaringen ?

    THANK JOE

  • #2
    Re: Playstation 3 of gewone Blu-Ray player ?

    Ik heb een Panasonic BD55 en een PS3 beiden aangesloten op een Panasonic full HD plasma en kan toch aardig vergelijken.
    Een PS3 is snel voor het laden van een BD schijfje, de speler doet precies wat hij moet doen met veel updates die frequent verschijnen maar die hebben dan meestal betrekking tot de spelconsole zelf.
    Als grootste minpunt is hoe de PS3 stof aantrekt, dat is een echte stofmagneet.

    Wat nu de beeldkwaliteit betreft. Ik vind die van mijn Panasonic veel mooier van kleur dan de PS3. Het toont een diepere en rijkere kleur tov de PS3. De PS3 komt trouwens standaard zonder afstandsbediening en er is geen enkel merk die wet hoe een ergonomische afstandsbediening te maken als bij Panasonic.
    Beide toestellen zijn aangesloten met dezelfde HDMI kabel van Monster.

    Is de PS3 slecht? Helemaal niet, hij zal nog winnen van de goedkopere modellen die verschijnen maar is geen concurrentie voor mijn Panasonic BD55.

    Comment


    • #3
      Re: Playstation 3 of gewone Blu-Ray player ?

      wil je ook ps3 games spelen, koop dan een ps3

      enkel een speler nodig een speler
      nikon stuff

      Comment

      Working...
      X