Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoek de fout!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoek de fout!

Vandaag met de post het magazine "Energiek" uitgegeven door Electrabel ontvangen. Hoe beperk je de CO2 uitstoot? Op bladzijde 13 het volgend antwoord van Grace: "Op school keken we naar een documentaire over het smelten van de Noordpool. Dat heeft me doen nadenken. Sindsdien trek ik de stopcontacten uit als ik mijn radio, computer of televisie niet nodig heb."

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Zoek de fout!

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Vandaag met de post het magazine "Energiek" uitgegeven door Electrabel ontvangen. Hoe beperk je de CO2 uitstoot? Op bladzijde 13 het volgend antwoord van Grace: "Op school keken we naar een documentaire over het smelten van de Noordpool. Dat heeft me doen nadenken. Sindsdien trek ik de stopcontacten uit als ik mijn radio, computer of televisie niet nodig heb."

Mvg.
    Robert
    als ze een radio op batterijen heeft mogen de stopcontacten zeker in de muur blijven zitten.

Comment

edit: stekkers ipv stopcontacten
      Last edited by Sam Jae; 15 juni 2009, 13:18.

Comment

Ik zou enkel de stekker uit het stopcontact trekken i.p.v. het hele stopcontact uit de muur te halen...
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Da's misschien om hun dienst "homecare" of zoiets te promoten. voor een kleine 10 euro per maand komen ze defecten herstellen.....

Als die service nog bestaat tenminste....
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
          X