Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

belgie het land met 2 maten en gewichten :mad:

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• belgie het land met 2 maten en gewichten :mad:

wwwwwwwwwwwwwwwwww
    Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:55. Reden: wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Re: de rijken weeer een voordeel

sorry...maar snap helemaal niets van je verhaal!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

rrrrrrrrrrrrrrrr
      Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:55. Reden: rrrrrrrrrrrrrrrrr

Comment

Het zijn niet altijd die met een klein loon dat moeten terugtrekken en die met een groot loon dat moeten bijbetalen, het hangt ervan af hoeveel er al afgehouden werd.
        Trouwens is het niet schandalig dat ze een boete gaan afhouden, het is eerder de vraag "hoe komt het dat ge een boete hebt"? Iemand met een boete heeft zowizo iets mispeuterd, bewust of niet. Moet die dan een cadeau krijgen?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Als je geen uitstaande boetes hebt is er toch geen verschil, of vergis ik me?
          about.me/stijnv

Comment

Niet dat ik daar nu gelukkig mee ben, maar.....

1) als je terugkrijgt van de belastingen dan gaan ze daar eventuele nog te betalen boetes aftrekken. Is dat zo onlogisch ?

2) als je moet bijbetalen dan ga je die boete daarnaast ook nog mogen betalen. En als je die boete niet betaalt en je wordt niet vervolgd, tja dan is dat is juist de reden waarom ze zo'n regels in het leven geroepen worden.

3) als je terugkrijgt (zoals ik) dan is dat een teken dat er teveel aan de bron afgehouden is. En dan geef je de staat dus een jaar of twee een renteloze lening.

Met het "hof van staten" bedoel je waarschijnlijk de Raad van State ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Scherpie, Bouk is Nederlander (en dat is zijn schuld niet ) dus dat hij geen Vlaamse krant leest is begrijpelijk toch? Dus een beetje nuance graag.

En zoals Verseg aanhaalde, heb je een boete dan moet je je afvragen waarom je er eentje hebt. Heb je te snel gereden? Draag daar dan de gevolgen van (zoals ik 2 weken geleden een "uitnodiging tot betalen" kreeg). Hoeveel je als belastingsbetaler op het einde van de rit nog moet bijdragen aan vadertje staat is inderdaad afhankelijk hoeveel je tijdens het jaar hebt afgedragen. Alles toch een beetje in zijn perspectief zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                ... ( dat andere was van een maand ongeveer geleden : in de gazet een heel artikel over een 150000 werklozen die de belastingsvermindering van gehuwden niet kreeg ( al 5 jaar lang) is door het hof van staten uitgefloten, en nu moeten ze dat terug gaan betalen .... discriminatie) : dat hadden ze "vanboven" zelf beslist en zonder dat de "bevolking" het wist, dat ze die regel toepasten.
                Ik wist niet dat er een "hof van staten" was ... en dat dat hof iemand kon uitfluiten.

Men wordt hier elke dag wijzer.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Ik wist niet dat er een "hof van staten" was ... en dat dat hof iemand kon uitfluiten.

Men wordt hier elke dag wijzer.
                  Scherpie is een beetje gefrustreerd denk ik Jos, dan wordt al eens iets te snel neergeschreven . Tot 100 tellen kan soms helpen

Comment

wwwwwwwwwwww
                    Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:54. Reden: eeeeeeeeeeeeeeee

Comment

rrrrrrrrrrrrrrrrr
                      Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:54. Reden: ereeeeeeeeeeeeeee

Comment

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
                        Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:54. Reden: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                          akkoord een boete is je eigen schuld.. maar ( het laatste nieuws ) : iemand die moet betalen: laten ze ongemoeit : en dat is het wat me tegensteekt...
                          iemand die geen belastingen terugtrekt zal zijn boetes wel op de normale manier moeten betalen hoor
                          http://www.mimoza.be/

Comment

rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
                            Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:55. Reden: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Comment

Ik krijg ook heel wat terug van de belastingen.....maar ik heb helaas geen boetes te betalen!
                              http://www.myricreaties.be

Comment

Working...
                              X