Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gewoon eens proberen zeker ? Waarom zou je dat trouwens willen doen ?
2 muizen zal normaal geen probleem zijn : heb hier ook een muis en een Wacom pen simultaan aan mijn Pc hangen. De meeste laptopgebruikers hebben ook een muis naast hun "touchpad"...
Onder linux kun je met 2 toetsenborden, 2 muizen en 2 beeldschermen zelfs met 2 onafhankelijk werken op 1 pc...
'k weet niet of dit mogelijk is met windows?
grz
Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.
Denk wel dat het omgekeerd ook gaat
Bedoel hierbij dat ik met 1 toetsenbord en 1 muis op 2 pc's werk
Eentje met win xp en eentje met win 98 op voor oude games
Dus omgekeerd zal er wel een kabeltje bestaan denk ik ofwel 1muis en toetsen bord op usb en de andere set via ps2, eens proberen he
ik heb er software voor gevonden!
tot 30 gebruikers tegelijk
(mijn bedoeling is op een fuif ben ik dj en ik ga er projector bijdoen filmpjes en fotos op afspelen en dan kan ik maar ook de mens aan de andere kant van de zaal er tekst opzrette
grtz ken
alvast bedankt
Comment