Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kom net thuis en merk dat ik op geen enkele tv nog beeld heb ? Zou het onweer der voor iets tussen zitten ?? Ik woon in de regio Aarschot.
Nog probleemgevallen ergens ??
Kom net thuis en merk dat ik op geen enkele tv nog beeld heb ? Zou het onweer der voor iets tussen zitten ?? Ik woon in de regio Aarschot.
Nog probleemgevallen ergens ??
Er zijn effectief wel problemen geweest, voor de meesten bij ons in de buurt zonder blijvende gevolgen. Bij mij niet dus.
Twee minuten beeld en dan niks meer , afzetten , vijf minuten wachten , opzetten, twee minuten beeld ... enz.
Ik heb m'n tv weg gedaan en zou met een beetje geluk met het vervangen van een paar elko's ( condensators) en wat onderhoud ervan af zijn.
Comment