Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paas vakantie 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paas vakantie 2009

    hallo iedereen

    ik ben nieuw hier en zou zo graag wat tips hebben over hoe ik mijn foto's moet nemen.
    maar ja tips geven zonder eerst mijn manier van foto's nemen te zien is nogal wat moeilijk he. iedereen heeft immers zijn eigen stijl.

    dit is dus een foto projectje van onze ("mijn" gezin) paasvakantie.

    hallo, ik (Van de Velde Dimitri) heb deze slideshow gemaakt in proshow producer 4 en wou deze graag met jullie delen. Voel je vrij om opmerkingen en of tips ...


    alvast bedankt, ik weet de kwaliteit is niet top het is namelijk youtube en het is ook niet
    volledig het filmpje. kan echter maar 10 min op youtube uploaden. als iemand weet waar ik het voledige filmpje kan uplouden laat het ook maar weten.

    allesinds ik zou zo zeggen hoe meer commentaar, kritiek, tips dat ik krijg hoe liever ik het heb.

  • #2
    Re: Paas vakantie 2009

    de foto's op die manier bespreken ligt wat moeilijk....ze zijn verwerkt in een filmpje
    maar het filmpje op zich kan ik wel smaken temeer dat het een familiedocument is, elke foto verteld voor jullie een verhaal op zichzelf
    voor een buitenstaander valt het een beetje te lang uit, maar in familieverband zoals de vroegere diaavonden, en herinneringen ophalend zit het wel goed
    voor docu en naar buitenstaanders toe, moet het korter : de aandacht gaat heel snel weg
    mijn trailers zijn meestal maar 3 a 5 minuten, en dan komt het langere werk....20 a 25 minuten
    voor een heel project dat soms een maanden heeft gelopen...
    vond wel een paar inzetten zeer goed meevallen, ikzelf werk altijd met magix, maar dit lijkt me ook wel een goed programma
    in ieder geval nog veel plezier
    groetjes aline
    groetjes aline

    Comment


    • #3
      Re: Paas vakantie 2009

      bedankt voor je reactie

      ooit, hopelijk niet te lang zal ik wat foto's op het forum zetten
      zonder filmpje dan. Maar momenteel zijn de foto's die je hier in de
      rubriek foto verhalen ziet nog niet aan mij toegeschreven.

      erg bedankt, dit is de eerste reactie die ik krijg niet van een familie lid of vriend
      prettige dag

      Groeten Dimitri Van de Velde

      Comment

      Working...
      X