Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afhalen nieuwe wagen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Afhalen nieuwe wagen.

Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
    Vandaag eindelijk bericht gekregen dat de papieren van mijn nieuwe wagen zijn aangekomen. Toen ik dan in de garage was werd mij gezegd dat vanaf nu de volledige betaling moet gedaan worden bij afhaling van de papieren ?

Hier heb ik toch wel wat problemen mee ... Wat als er dan in tussentijd nog iets voorvalt met de wagen?

Iemand hier opmerkingen over/ervaringen mee?
    Als ze dit zo doen is het teken dat het vertrouwen ver zoek is.
    De laatste twee wagens hebben wij besteld zonder een cent voorschot en we zijn er mee buiten gereden zonder eerst een cent te betalen ... gewoon een faktuur gekregen om over te schrijven ... ja dit zelfs bij BMW.
    Voor de rest kan een garage dit eisen maar dan moet het in de algemene verkoopsvoorwaarden staan.
    Last edited by VerSeg; 6 juni 2009, 20:41.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Afhalen nieuwe wagen.

Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
      Dit ga ik inderdaad doen! Bedankt voor de suggestie Mark!
      En wat ga je ermee winnen ... schrijven naar de invoerder en een antwoord krijgen duurt langer dan alles regelen.
      Het antwoord dat je gaat krijgen is dat de dealer bescherming mag genieten tegen misbruik. De dealer gaat niet onder zijn botten krijgen voor een verkoop dat ook de invoerder iets oplevert.
      Het is wat frustrerend, dat snap ik wel, maar je zal er weinig aan kunnen doen als de dealer dit zo eist.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Working...
      X