Ik wil windows vista opnieuw installeren maar bij mijn laptop is er geen installatie cd geleverd. Kan iemand mij helpen hoe ik dit doe zonder installatie cd?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vista opnieuw installeren
Collapse
X
-
-
Re: Vista opnieuw installeren
Oorspronkelijk geplaatst door MmmmMysterious Bekijk berichtIk wil windows vista opnieuw installeren maar bij mijn laptop is er geen installatie cd geleverd. Kan iemand mij helpen hoe ik dit doe zonder installatie cd?
Probeer eens in google ''Vista opnieuw installeren zonder CD" ..Als je een ACER hebt kan via een F toets dit doen.
Heb je een Vista CD van een ander pc ,kan je deze ook gebruiken en dan de code invoeren die onderaan je laptop plakt.
-
de trend van tegewoordig is dat je zelf een installatie dvd/ cd dient aan te maken om hen uit de kosten te halen... alhoewel zo'n dvd/ cd kwasie niets kost.
Kijk eens in je handleiding van je laptop hoe je een installatie dvd/cd kunt aanmaken.
Dat staat wel ergens genoteerd...
Comment
-
DVD lenen met Vista en die gebruiken met het serienummer achterop je laptop. Misschien kun het wel gewoon downloaden bij MS.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
op zoek gaan naar XP, veel beter voor je pc (al de andere programma's lopen stukken sneller).
Verder: heb je het nog op je pc staan? als ik goed lees niet meer, dus is een cd branden geen optie meer...
bij de computerzaak waar je je laptop gekocht hebt gaan vragen voor installatie, gaat dan misschien wel iets kosten, maar veel normaal toch niet (tenzij je met een niet helemaal legale versie werkte)
Comment
Comment