Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tickets F1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tickets F1

We hebben hier thuis enkele tickets gekregen voor de testritten van F1 in francorchamps(de vrijdag dus) Nu we zouden nog wat tickets willen bijkopen maar ik kan daar nergens iets van vinden.
    Als ik op de site van formula1.com kijk of op de site van francorchamps, vind ik alleen maar combi tickets of tickets voor zondag.
    Het moet toch mogelijk zijn om alleen op vrijdag te gaan of kan dit niet?

Weet hier iemand meer van?
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Re: tickets F1

ben niet zeker,maar dacht dat vrijdagtickets alleen weggegeven werden door teams en sponsors ed,de meeste mensen willen op zaterdag en zondag gaan omdat er dan meer te zien is!
    kan natuurlijk zijn dat ik het mis heb hoor!
    anders mss de sponsor van waar je tickets komen eens contacteren,mss krijg je er zo een paar bij!
    succes ermee!
    grts; M

Comment

nog effe afwachten en 2dehands gaat vol staan . Ik heb alvast mijn ticket voor heel het weekend al thuis .
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

nja vragen aan degene vanwaar ze komen is niet echt een oplossing
        zal dan binnekort wat mijn ogen openhouden om er nog ergens zien te vinden...

Dom dat die niet verkocht worden... maja is om meer volk op de andere dagen te trekken

kan je met zo een weekendticket ook vrijdag binnen? (puur uit nieuwsgierigheid)
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Working...
        X