Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Recordboete Proximus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Recordboete Proximus

Moeten we daar nu uit besluiten dat alle particulieren die bij de duurste operator zitten mee hebben betaald om de andere twee operatoren te helpen platconcurreren in de bedrijfswereld ?
    Doet me denken aan de Intel werkwijze enkele jaren terug (toen AMD een paar jaar de beste CPU's maakte)
    Last edited by nete; 27 mei 2009, 13:36.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Recordboete Proximus

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Moeten we daar nu uit besluiten dat alle particulieren die bij de duurste operator zitten mee hebben betaald om de andere twee operatoren te helpen platconcurreren in de bedrijfswereled ?
    Doet me denken aan de Intel werkwijze enkele jaren terug (toen AMD een paar jaar de beste CPU's maakte)
    verwacht maar een prijsstijging binnenkort - (reden: de gestegen grondstofprijzen wahahahah)
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Re: Recordboete Proximus

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Moeten we daar nu uit besluiten dat alle particulieren die bij de duurste operator zitten mee hebben betaald om de andere twee operatoren te helpen platconcurreren in de bedrijfswereld ?
      Moet je niet aan twijfelen. Ik ben onlangs overgestapt na vele jaren Proximus naar Mobistar.
      Maar heb toch ook het gelach helpen betalen.
      En hopelijk moeten ze die boete ook daadwerkelijk betalen.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
      X