Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onweer vs zonnepanelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: onweer vs zonnepanelen

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
    Totaal niks mee te maken met spanning of zonder spanning bij bliksem. Het is het om te doen over weerstandwaarde van het totale systeem. Misschien heeft je installateur nog niet gehoord van bliksembeveiliging, en dat is niet alleen een aarding.
    Ik moet zeggen dat ik als installateur bijna nooit een bliksembeveiliging in mijn offerte plaats.

Iedereen vraagt wel minstens 5 offertes waaruit ze meestal de goedkoopste kiezen. Als je er dus een bliksembeveiliging integreert in je offerte van 250 € DC zijde en 150 € AC zijde en een extra zekeringkastje + werkuren voor het plaatsen ervan, dan kan je het al vergeten.

Bovendien zit het in princiepe in de brandverzekering. Waarom zou de consument dan 500 €extra investeren (waarop hij ook 40% tergkrijgt) als hij alles (waarde op dat moment) terug krijgt van de verzekering.

Het is zoals een dure auto willen kopen en hem parkeren in een kartonnen garage omdat een garage te duur is
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Working...
    X