Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi service ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aldi service ?

    waar moet je tegenwoordig je defecte toestellen onder garantie laten herstellen ?
    vroeger was dat GSC en die hadden imo 'n uitstekende reputatie...
    zwaardere toestellen werden gratis afgehaald terugbezorgd.
    ben al 'n tijdje aan zoeken maar vind niet onmiddelijk 'n hersteldienst...

    ik zit met 'n HD reiniger die de hik heeft en constant de motor in en uitschakeld...
    als ik 'm gebruik lijkt die normaal te werken, maar in rust staat die constant in/uit te schakelen...?
    vind ook niet dat 'm de druk gelijk vroeger geeft...je merkt dat goed aan de tegendruk van 't pistool.
    wsn 'n drukventiel wat defect is....

  • #2
    Re: Aldi service ?

    Hier juist hetzelfde probleem (Aldi HD), maar de mijne doet dat constant (ik kan er dus niet meer mee werken)...
    Heb geen garantie meer, dus 't is er eentje voor 't stort

    Mijn vader heeft zo'n Alto machien (zwaarste die op het lichtnet werkt), das pas gerief..

    Ik hoor de preek al komen... (buchtvandunaldi)

    Comment


    • #3
      Re: Aldi service ?

      Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
      ...

      Ik hoor de preek al komen... (buchtvandunaldi)
      Op algemeen verzoek: kuck, kuch, kuch - bucht van den Aldi - kuch kuch kuch

      Comment


      • #4
        Re: Aldi service ?

        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        waar moet je tegenwoordig je defecte toestellen onder garantie laten herstellen ?
        vroeger was dat GSC en die hadden imo 'n uitstekende reputatie...
        zwaardere toestellen werden gratis afgehaald terugbezorgd.
        ben al 'n tijdje aan zoeken maar vind niet onmiddelijk 'n hersteldienst...

        ik zit met 'n HD reiniger die de hik heeft en constant de motor in en uitschakeld...
        als ik 'm gebruik lijkt die normaal te werken, maar in rust staat die constant in/uit te schakelen...?
        vind ook niet dat 'm de druk gelijk vroeger geeft...je merkt dat goed aan de tegendruk van 't pistool.
        wsn 'n drukventiel wat defect is....
        Telefoneer naar Aldi.
        Zij hebben de goederen verkocht. Zij zijn dus verantwoordelijk voor het uitvoeren van de waarborg.
        Waarschijnlijk sturen ze je door, of geven ze je een of ander telefoonnummer....
        Een telefoonnummer dat waarschijnlijk al op de achterkant van de gebruiksaanwijzing staat. Daarmee wordt de herstelling/vervanging geregeld/besproken.
        Doorgaans werkt de dienst na verkoop van Aldi vrij goed.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

        Comment


        • #5
          Re: Aldi service ?

          Blijkbaar kan niemand meer Googlen
          Gewoon naar de webstek van Aldi; et voilà:
          Geachte klant,

          Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.

          Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de klantendienst van de fabrikant, tot wie u zich indien nodig kan wenden. Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.

          Wij kijken uit naar uw bezoek
          Uw ALDI-team

          Grtz, RF


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Re: Aldi service ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Blijkbaar kan niemand meer Googlen
            Gewoon naar de webstek van Aldi; et voilà:
            Geachte klant,

            Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.

            Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de klantendienst van de fabrikant, tot wie u zich indien nodig kan wenden. Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.

            Wij kijken uit naar uw bezoek
            Uw ALDI-team

            Grtz, RF
            dat eerste wist ik al, maar
            ik heb die papieren niet meer...het kassetiket en de doos wel uiteraard
            vroeger stak er idd 'n kaartje van GSC bij wat je op de doos kon plakken en viola...
            taxipost kwam thuis afhalen en terugbezorgen.
            misschien zit er in de doos van de roterende borstel 'n soort gelijke kaart.
            die heb ik nieuw zijnde pas opgedaan...er is nog hoop want al dat materiaal is van top craft...wordt vervolgd

            Comment


            • #7
              Re: Aldi service ?

              boekje gevonden oef, maar daar staat nog het adres van GSC Destelbergen op ??
              GSC hersteld toch niet meer voor Aldi, dacht ik...het apparaat is aangekocht op 05/05/2007.

              op het boekje van de borstel staan ook 3 adressen(die heb ik 'n jaar erna gekocht)

              Varo Belgium
              Lier
              dan maar ff bellen straks, anders ga ik zelf wel naar de Aldi...
              ik doe toch wekelijks inkopen.

              Comment


              • #8
                Re: Aldi service ?

                Begin dit jaar had ik een zaagtafel gekocht.
                De beschermkap zat niet in de doos.
                Naar Varo gebeld, uitgelegd en de volgende dag was men al bij mij langsgeweest met het ontbrekende stuk.
                Dit kan tellen voor service !
                Canon PowerShot A80 is back alive !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Aldi service ?

                  na 'n beetje zoeken of GOOGELEN...
                  heb ik het servicenummer gevonden van Aldi:

                  02/4010475

                  vanuit dit nummer wordt je doorverbonden met de hersteldienst.

                  volgende week komen ze mijn toestel aan huis afhalen en bezorgen ze het na herstelling terug...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aldi service ?

                    Weeral een sterk staaltje "Aldi bucht" zeker?
                    Moraal van het verhaal?
                    Hou je aankoop bewijs en garantiekaart goed bij

                    Grtz, RF


                    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aldi service ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Weeral een sterk staaltje "Aldi bucht" zeker?
                      Moraal van het verhaal?
                      Hou je aankoop bewijs en garantiekaart goed bij

                      Grtz, RF
                      vijgen na pasen heb ik geen boodschap aan...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aldi service ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                        Hier juist hetzelfde probleem (Aldi HD), maar de mijne doet dat constant (ik kan er dus niet meer mee werken)...
                        Heb geen garantie meer, dus 't is er eentje voor 't stort

                        Mijn vader heeft zo'n Alto machien (zwaarste die op het lichtnet werkt), das pas gerief..

                        Ik hoor de preek al komen... (buchtvandunaldi)
                        Ik heb drie jaar geleden het lichtste toestel van de professionele reeks van karcher gekocht ... zeer tevreden van !

                        Geert
                        Nikon D80

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aldi service ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk bericht
                          Ik heb drie jaar geleden het lichtste toestel van de professionele reeks van karcher gekocht ... zeer tevreden van !

                          Geert
                          Kocht eens een benzinekettingzaag in de Liddl. Prima machientje, lichte uitvoering, maar : eerste keer zagen en ik kreef geen spil door. Ik heb er dan een ketting van Stihl laten op snijden en nu werkt ze degelijk voor licht werk.
                          Ik heb intussen een een bosmaaier en een ketingzaag van Husqvarna, beiden een lichter toestel uit het professionele gamma, en een benzinerugsproeier van Solo (dé klassieker).
                          Ik moet eerlijk zeggen : het werkt toch vlotter met professioneel gerief.
                          Mijn conclusie : de toestellen van Liddl en Aldi zijn goed voor in de tuin, maar als je serieus werk (BV. ganse winter wilgen geknot) wil leveren gaat er niks boven professioneel materiaal.
                          fotosite

                          Comment

                          Working...
                          X