Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Office 2007 update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Office 2007 update

De laatste tijd merkte ik dat er elke dag minstens één essentiële update moest geïnstaleerd worden. Na een week vond ik dat toch wel verdacht en ben ik eens gaan kijken naar de geschiedenis van updates om te zien wat er nu juist allemaal automatisch geïnstaleerd was.
    Hieruit blijkt dat ik 9 keer een geslaagde update voor office 2007 heb uitgevoerd (KB957789, Beveiligingsupdate voor Microsoft Office PowerPoint 2007).
    En raad eens wat? Even zoeken naar updates geeft een melding dat ik nog een essentiële update moet uitvoeren, namelijk KB957789.
    Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem of is er iemand die een oplossing weet? Het is niet dat het een euvel is dat mijn PC-werk onoverkomelijk maakt, maar 't is één van die kleine dingetjes die... enfin.
    Alle hulp welkom.

Grtz,
    Palladio

ps: for the record: OS is Vista Home Premium
    pps: en ja, ik weet dat je alle updates kan uitschakelen, maar ik zoek een elegantere oplossing.
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Re: Office 2007 update

Onder Vista ultimate kon ik deze upgrade ook niet uitvoeren, tot mijn algehele verbazing dus. De update werd ieder keer afgebroken .. De reden daarvoor kan je vinden in de log bestanden van de update (Microsoft heeft een artikel in de kB over problemen met de Off 2007 SP updates) .. Bij mij bleek dat een aantal registersleutels helemaal geen toegangspermissies hadden en dat de update daarop afknapte .. Ik heb dus manueel sleutel na sleutel de toegangspermissies gewijzigd en ieder keer terug geinstalleerd en dan naar de logs gaan kijken als de PC er de brui aan gaf .. uiteindelijk lukte het dus wel .. Waarom die sleutels verkeerd stonden is mij wel een raadsel ...
    FWIW

Comment

Geen problemen, niet in XP Pro of Windows 7 RC.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Bedankt voor de info, regulus.
        Ik kijk eens na wat hier de oorzaak kan zijn (want ik krijg wel steeds melding dat de update geslaagd is...)

Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Hier onder Vista Ultimate ook geen probleem.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Opgelost met slechts twee muisklikken!
            (update instaleren terwijl antivirus gedesactiveerd is, anders laat die deze bepaalde update blijkbaar niet toe) Zal ook wel iets met toelating van de registers temaken hebben...

En nu we toch bezig zijn over PC-problemen kan ik m'n eigen topic even kapen:

1) waaraan kan het liggen dat ik sommige DVD's wel en andere niet kan spelen (beide legaal gekochte originele VideoDVD's, gecodeerd voor Europa, dus geen kopies of DVD+/-R(W)'s).
            Op de DVD-speler aan de TV spelen ze zonder problemen...

2) waaraan kan het liggen dat mijn laptop sinds kort 's nachts vanzelf ontwaakt uit de slaapfunctie? (=volledig uit, maar wel het geheugen weggeschreven)

Grtz,
            Palladio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
              Opgelost met slechts twee muisklikken!
              (update instaleren terwijl antivirus gedesactiveerd is, anders laat die deze bepaalde update blijkbaar niet toe) Zal ook wel iets met toelating van de registers temaken hebben...

En nu we toch bezig zijn over PC-problemen kan ik m'n eigen topic even kapen:

1) waaraan kan het liggen dat ik sommige DVD's wel en andere niet kan spelen (beide legaal gekochte originele VideoDVD's, gecodeerd voor Europa, dus geen kopies of DVD+/-R(W)'s).
              Op de DVD-speler aan de TV spelen ze zonder problemen...

2) waaraan kan het liggen dat mijn laptop sinds kort 's nachts vanzelf ontwaakt uit de slaapfunctie? (=volledig uit, maar wel het geheugen weggeschreven)

Grtz,
              Palladio
              Dit probleem met die update voor Office 2007 had ik eerst ook maar mijn virusscanner (Eset) waarschuwde wel en met op toestaan te klikken is die dan toch gelukt.
              Uw problemen:
              1. Ontbreken van een Codec? Of installeer eens dz VLC Mzdia Player
              2. Aan uw instellingen vermoed ik.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
              X