Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iets ernstig grappig maken .....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iets ernstig grappig maken .....

kijk hier

en hier

hoewel het helemaal niet grappig is
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: iets ernstig grappig maken .....

Geen paniek, Obama gaat in juli met Medvedev samenzitten over de vermindering van kerwapens. Cynisch kan men denken: yippie, misschien zal men na de vermindering de wereld maar 50 keer kunnen vernietingen.

En ik moest eigenlijk spontaan aan Pink Floyd denken bij deze nucleare ontploffing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Geen paniek, Obama gaat in juli met Medvedev samenzitten over de vermindering van kerwapens. Cynisch kan men denken: yippie, misschien zal men na de vermindering de wereld maar 50 keer kunnen vernietingen.

En ik moest eigenlijk spontaan aan Pink Floyd denken bij deze nucleare ontploffing
      Ik moet zeggen, toen ik in 84 of 85 'threads" zag op tv, was ik wel onder de inruk, nu lijkt alles gedateerd, maar toch, de dreiging is er niet minder om, zeker nu, als die "schurkenstaten" (what's in a name) een A-bom willen ontwikkelen .
      Last edited by toerist; 18 mei 2009, 19:58.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        ... , zeker nu, als die "schurkenstaten" (what's in a name) een A-bom willen ontwikkelen .

Hebben ze er dan nog geen? Pakistan in burgeroorlog (heeft kernwapens) met de Taliban om er maar eentje te noemen (ok, hier een tweede: Belgie in Kleine Brogel )

Comment

Israël ?
          Oh wacht, die is geen 'schurkenstaat' omdat ze vriendjes zijn met de VS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Hebben ze er dan nog geen? Pakistan in burgeroorlog (heeft kernwapens) met de Taliban om er maar eentje te noemen (ok, hier een tweede: Belgie in Kleine Brogel )
            Die staan hier, maar geen enkele Belg die er een poot kan naar uitsteken.
            Geen enkele Belg die kan beslissen wat ermee gedaan.
            Een stukje "American Dream" in onze tuin

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
            X