Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eigen fotosite

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eigen fotosite

Niet helemaal zeker of dit de juiste plaats is dus mods als je wil, zet je 't maar ergens anders hé.

Ik heb me de laatste weken bezig gehouden met het maken van een website, graag jullie opinie daarover.
    KLIK

Commentaar op de foto's mag natuurlijk altijd, maar ik wil vooral graag horen wat jullie vinden van de manier van presenteren:
    - kleurkeuze (nogal neutraal denk ik)
    - menustructuur
    - iconenbalkje
    - slideshow
    - ...?

Voor de geïnteresseerden: gemaakt met JAlbum, template BananAlbum
    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
    vroeger op dit forum bekend als wAckO

Re: eigen fotosite

Naar chit chat dus? Vreemd, 't heeft toch nog wel met fotografie te maken?

Nu ja, maakt niet echt uit, als er maar eens iemand zou willen gaan kijken en zeggen wat hij/zij ervan vindt
    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)

Comment

1e poging om de site te bezoeken:
      ik zie geen foto's, enkel een grijze achtergrond.

2e poging:
      - tergend traag om een nieuwe foto te openen (13.95 seconden voor de eerste afbeelding zichtbaar is, en dan nog eens 30 seconden extra wachten voor de eerste foto uit een album zichtbaar is, 43.95 seconden moet ik dus naar een draaiend dingetje kijken voor ik 1 foto kan zien?)
      - slideshow is nogal storend, ik krijg graag langer naar een foto en zie niet direct mogelijkheid om de slideshow af te zetten..
      - je kan nooit links naar een bepaalde foto naar iemand doorsturen omdat alles 1 grote flash file is zonder verschillende url's

ps. ik zit op een 100Mbit lijn, dus daar ligt het niet aan
      Last edited by RikH; 18 mei 2009, 15:54.
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

oei

Vreemd, bij mij draait alles vlot, ook van hier op 't werk (waar er nog niets in cache ofzo kan gezeten hebben).

De slideshow kan normaalgezien afgezet worden door aan de linkerkant op Pause slideshow te drukken, maar die link is hier op 't werk ook verdwenen

Dat van die links naar aparte foto's klopt, en da's een beetje een bewuste keuze, om te gemakkelijk downloaden tegen te gaan (al staan ze er niet in volledige kwaliteit op). Ik weet het graag als mensen een foto van me willen gebruiken

Nog mensen die dezelfde ervaringen hebben als RikH? Zijn er ook mensen waar het wel werkt?

Comment

Hier toch ook zééééééééér traag.
          Waar staat de site gehost ?
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Hier bij mij thuis nu ook

De site staat op 110mb.com (account afgesloten vóór ze de gratis accounts daar zo hevig beperkt hebben, dus véél ruimte voor letterlijk geen geld) Er heeft al eender een andere sites met meer foto's gestaan en daar had ik geen problemen mee, ik vermoed dus dat ze daar nu nog verder aan het beknotten zijn, deze keer op snelheid? (was te mooi om waar te kunnen blijven vermoed ik).

Waarschijnlijk dus op zoek naar een nieuwe host

Bedankt voor 't kijken in elk geval!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
              Hier bij mij thuis nu ook

De site staat op 110mb.com (account afgesloten vóór ze de gratis accounts daar zo hevig beperkt hebben, dus véél ruimte voor letterlijk geen geld) Er heeft al eender een andere sites met meer foto's gestaan en daar had ik geen problemen mee, ik vermoed dus dat ze daar nu nog verder aan het beknotten zijn, deze keer op snelheid? (was te mooi om waar te kunnen blijven vermoed ik).

Waarschijnlijk dus op zoek naar een nieuwe host

Bedankt voor 't kijken in elk geval!
              Hier misschien eens kijken: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ng-260705.html
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Bedankt voor de tip.

Comment

Working...
                X