Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De wet voorziet dat een herstelling binnen een "aanvaarbare termijn" moet uitgevoerd worden ... maar wat is aanvaardbaar?
Indien dit niet kan heb je het recht een nieuw toestel te vragen. Maar ge weet de rest ook al wel zeker ... vragen staat vrij maar krijgen is iets anders.
Dit is weer eens een typisch voorbeeld van de onmacht die wij als consument in dit apelandje hebben...
Ik weet niet over hoelang we hier al spreken, maar wat je kan doen is rechtstreeks contant met de fabrikant opnemen (Kenwood, Pioneer, etc) en vragen hoe het zit. Persoonlijk val ik in zo'n situaties nooit de reseller (winkel waar je hem koop) aan, aangezien zij hier 90% van de gevallen ook niets aan kunnen doen, zij sturen het stuk ook gewoon op en moeten wachten...
Ik zou eens een mailtje sturen naar de fabrikant en vragen hoe het ermee zit, indien je het deksel op je neus krijgt, heb je dan een mooi mailtje waarmee je kunt 'dreigen' om het naar "diverse consumentenrechten organisaties zoals o.a. TEST AANKOOP" te forwarden, het lijkt misschien stom, maar ik heb met dat argument al meer dan eens een slag thuisgehaald bij dit soort problemen...
Comment