Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net mijn vrouwke getrakteerd met een cadeaubon voor een gezichtbehandeling, epilatie en rug/been massage.
Ze was in de wolken
Mss mag ik nu een nieuwe lens kopen
CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Gelukkig heeft ze het goed opgenomen van "Laat u maar wat corrigeren om er beter uit te zien".
Verseg.
Het is 1 van de leukste dingen voor een vrouw om te krijgen dus..Zij gaat er zich zeker geen vragen mee stellen. Allez ik denk dat toch alle vrouwen er zo over denken....
Lady,s correct me if I,am wrong.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door Jan AkkermansBekijk bericht
Gij zijt nog niet lang getrouwd zekers ?
Ik wist het wel dat ik zo een typische macho vraag ging krijgen....Nee maar wel de derde keer..En ik weet nu wel ongeveer hoe het ineen zit zenne..
En die drie keer dat heeft niets te maken met mijn kennis van vrouwen maar om persoonlijke omstandigheden waar ik me nu niet ga over uitwijden.
Ik durf hier graag een vraagbaak beginnen over wat de dames het liefste krijgen voor hun moederkes dag..
Komop dames..laat eens jullie top 3 horen?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment