Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindeloos alarm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eindeloos alarm

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb ik mijn berichtje slecht geformuleerd. Zeggende dat de politie daar beter geschikt voor is dan ik, wou eigenlijk impliceren dat ik die politie bel

Maar euh, zijn er niet zo van die alarmen die als ze afgaan gelijk de eigenaar/een centrale of de politie verwittigen? Of is dat alleen in de film? Zoiets zou op zijn minst toch de eigenaar gelijk moeten verwittigen. Anders heeft het niet veel nut? Of zie ik dat verkeerd?
    Als bij ons op 't werk het alarm afgaat komt de politie langs met een patrouille. Alleen is er wel nog eens vals alarm, dus vanaf nu bellen ze eerst de verantwoordelijke op.
    Teveel uitrukken voor vals alarm wordt niet echt geapprecieerd.

Als het brandalarm afgaat dan wordt direct de brandweer verwittigd die op hun beurt de verantwoordelijke contacteren om de echtheid van het alarm na te gaan.
    Die zijn hier binnen de 5 minuten.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Verseg, had dat alarm bij mijn thuiskomst nog altijd staan lawaai maken, dan had ik onmiddellijk de politie gebeld om dat te melden (en niet om "van mijn oren" te maken).
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Verseg, had dat alarm bij mijn thuiskomst nog altijd staan lawaai maken, dan had ik onmiddellijk de politie gebeld om dat te melden (en niet om "van mijn oren" te maken).
        Klopt nete ... dat laatste doe je liever eerst hier zonder te weten of de juiste personen u zouden helpen of niet.
        Ik snap wel dat een alarm zeer irriterend kan zijn, ook hier gebeurt het dat er eentje eens een paar uur of een volledige nacht bezig is.
        In principe zou dat niet mogelijk mogen zijn, elk alarm met buitensirene moet na drie minuten stoppen en mag maar een bepaald aantalkeren herhaald worden. Dus zowizo is die zijn alarm al niet volgend de voorschriften. Maar ge kunt de wet natuurlijk omzeilen ... je plaatst geen buitensirene, dan val je niet onder al die wettelijke bepalingen en verplichte onderhoudscontracten. Beter nog is dat je zelfs geen boete kan krijgen voor een moeiende binnensirene.
        Ne slimme plaatst zijn buitensirene binnen voor een open raampje, desnoods in een muur ingewerkt met een roosterke voor ... geen buitensirene meer dus maar toch nog evenveel kabaal.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Klopt nete ... dat laatste doe je liever eerst hier zonder te weten of de juiste personen u zouden helpen of niet.
          Sorry Verseg, uiteindelijk vroeg ik me in de eerste post gewoon af of ik voor dat probleem de politie kon bellen. Ik kwam dus helemaal niet van mijn oren maken, ik besef dat techniek kan falen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Sorry Verseg, uiteindelijk vroeg ik me in de eerste post gewoon af of ik voor dat probleem de politie kon bellen.
            Wie anders?

En als je die mannen gewoon belt zult ge heel rap weten of je welkom bent of niet met je probleem.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X