Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venster buiten beeldscherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Venster buiten beeldscherm

Hoi, zoals de tittel het al zegt heb ik een venster buiten het beeldscherm open staan.
    Weet iemand hoe je dit terug op het beeldscherm kan krijgen?

Groeten lioudmila

Re: Venster buiten beeldscherm

Ah ... een groter scherm kopen hé.

Als dat niet gemaximaliseerd is (zoals het vermoedelijk wel zal zijn) gewoon in je werkbalk beneden op de overeenstemmende knop van dat venster rechtsklikken en kiezen voor verplaatsen. Het overeenkomende venster wordt dan automatisch actief en als je de linkermuisknop dan indrukt en inhoudt (vóór je beweegt) dan volgt dat venster je muisbeweging.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ah ... een groter scherm kopen hé.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik had het beter moeten beschrijven maar dat is het niet.

Ik start een programma maar ik zie het niet alhoewel in het venster taakbeheer processen is duidelijk te zien dat het programma wel degelijk is opgestart. Als je een tweede maal het het programma wil starten krijg ik de melding dat het al actief is maar ik zie niets van dat programma. Als ik in de taakbalk onderaan met de rechter muisklik vensters trapsgewijs schikken kies of een van de andere mogelijkheden blijft het programma ook verborgen. Ik heb zelfs al de schermresolutie veranderd maar dat helpt ook niet. Software al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet. De instal vensters verschijnen wel maar als het programma moet starten zie je terug niets meer. Alle andere soft. Werkt wel normaal.

Mvg, lioudmila.

Comment

Om welk programma gaat het dan, als ik mag vragen?
          Het is toch geen plugin van Photoshop of zoiets?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Waarschijnlijk heb je twee monitors geïnstalleerd op je videokaart, ook al is er maar één aangesloten. Gewoon die tweede uitschakelen in het configuratiescherm van de beeldschermadaptor.
            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Waarschijnlijk heb je twee monitors geïnstalleerd op je videokaart, ook al is er maar één aangesloten. Gewoon die tweede uitschakelen in het configuratiescherm van de beeldschermadaptor.
              Maar zou het dan niet minstens op de taakbalk moeten verschijnen?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Het gaat om DXO optics. Ik heb inderdaad 2 beeldschermen op geen van beide zie ik er iets van. Het actief programma is niet te zien in de taakbalk vanonder en toch is het programma aktief.
                Lioudmila

Comment

Het is opgelost. Allen bedankt.

We hebben gewoon een format c gedaan en alles terug geplaatst.
                  Wel een beetje werk maar anders kan je nog dagen blijven zoeken en stres hebben.

lioudmila

Comment

Working...
                  X