Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Varkensgriep of variante van vogelgriep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Varkensgriep of variante van vogelgriep

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Hahaha ja ja... ik kan wel volgen hoor
    "het varken is een mengvaatje voor bijv. virussen"....

België raadt niet-noodzakelijke reizen naar de getroffen gebieden in Mexico en de VS af,
    en stelt maskers en antivirale behandelingen ter beschikking.
    ja dat snap ik dus niet .. reisagentschappen in Engeland hebben pas afgekondigd dat ze na hun zieke reizigers uit Schotland gescreend te hebben er de blok op leggen voor reizen naar Mex wegens ziekte opgedaan in Cancun en de Belgen reizen vrolijk naar Cancun omdat daar zogezegd geen vuiltje aan de lucht is ?? willen ze dat virus absoluut naar hier halen of wat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      ja dat snap ik dus niet .. reisagentschappen in Engeland hebben pas afgekondigd dat ze na hun zieke reizigers uit Schotland gescreend te hebben er de blok op leggen voor reizen naar Mex wegens ziekte opgedaan in Cancun en de Belgen reizen vrolijk naar Cancun omdat daar zogezegd geen vuiltje aan de lucht is ?? willen ze dat virus absoluut naar hier halen of wat ?
      Heel juist gezien.
      En weer zes "verdachten" bij ons.
      En intussen loopt fase 4.
      Misschien denken ze bij ons dat AVG of Avira zal volstaan

Er zijn ook verschillende meningen over het tijdstip van toedienen van bijv. tamiflu.
      Tenminste, ik heb er drie gehoord: een Nederlandse en een Duitse prof. plus de Belgische.

De Mexicanen reageren zoals Urbanus ooit zei: "hoe minder ik drink, hoe zatter ik word"
      (eerst zes pinten, dan vijf, dan vier...)
      Volgens hun is de infectie af aan 't nemen.... (maar ok: het is te hopen he)
      En ze gaan het water weer afsluiten of rantsoeneren...
      Hoe gaan die hun handen wassen?

** nu ook in Duitsland één geval > stad Regensburg
      Last edited by theokus; 29 april 2009, 09:07.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Bij de huisarts hangt aan de deur een print omhoog van het ministerie van volksgezondheid.
        Daarin staat duidelijk dat wie tekenen heeft van een griep NIET naar de huisarts mag komen maar thuis MOET blijven en de arts laten komen.
        Tegen ons heeft hij zelf gezegd dat als het ooit zover moest komen dat hij ons daar liever niet ziet om geen problemen te veroorzaken indien niet nodig.
        De informatie die hij zelf kreeg is dat indien deze griepvariant echt zou doorbreken minstens 33% van de wereldbevolking zou getroffen worden en dus ziek worden, da's dus 1 op 3.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Bij de huisarts hangt aan de deur een print omhoog van het ministerie van volksgezondheid.
          Daarin staat duidelijk dat wie tekenen heeft van een griep NIET naar de huisarts mag komen maar thuis MOET blijven en de arts laten komen.
          Tegen ons heeft hij zelf gezegd dat als het ooit zover moest komen dat hij ons daar liever niet ziet om geen problemen te veroorzaken indien niet nodig.
          De informatie die hij zelf kreeg is dat indien deze griepvariant echt zou doorbreken minstens 33% van de wereldbevolking zou getroffen worden en dus ziek worden, da's dus 1 op 3.
          Vorige avond nog een discussie gevolgd > "Hard aber Faire" > Duitse TV.
          Zeer interessant.
          Mensen die geïnfecteerd zijn weten van niks... tot ong. 8 dagen later de ziekte
          zich manifesteert. Maar intussen kunnen ze wel reeds andere mensen besmet hebben.

De airco in een vliegtuig.... denk er maar eens over na.
          Last edited by theokus; 30 april 2009, 09:48.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

En het begint weer, de complottheorieën:
            (bron De Telegraaf)

"Mexicaanse griep is een complot"

De Mexicaanse griep is een complot veroorzaakt door een door mensen gefabriceerd pathogeen. Dat is een ziekteverwekker van bioliogische oorsprong. Een Amerikaanse onderzoeksjournalist beweert dat een belangrijke wetenschapper gelieerd aan de VN hem dat heeft verteld
            Volgens Wayne Madsen is de Mexicaanse griep ontwikkeld voor militaire doeleinden. Mogelijk ontaardt het riskante virus in een wereldwijde pandemie met catrastrofale consequenties voor de wereldeconomie, internationale handel en verkeer.
            Madsen zegt in de Canadian dat zijn bron bevestigd wordt door een tweede.
            Het aantal doden door de Mexicaanse griep is inmiddels gestegen naar twaalf. De slachtoffers behoorden tot de groep van inmiddels 260 bevestigde geïnfecteerden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              En het begint weer, de complottheorieën:
              (bron De Telegraaf)

"Mexicaanse griep is een complot"
              snip ...
              Mijn beste .. in tijden van verregaande genetische manipulatie van al wat beweegt en leeft en op alle nivo's valt helaas niets meer uit te sluiten, inclusief de resultaten van de ggo prutsers .. 't zou niet onaardig zijn moest Jan Modaal zich daar snel heel hard bewust van worden .. Ik weet uit zeer goede bron dat er in de koelkasten/diepvriezers van sommige labos "experimentele" structuren opgeslagen liggen waarbij de mex griep in vergelijking, kattenpis is ..
              let wel ! ik zeg niet dat het waar is maar verbazen kan het mij niet meer

Comment

Meh, ik denk dat de betrokken militaire organen wel wat beters hebben liggen dan een -toch blijkbaar weinig virulente- gemodificeerde vorm van influenza waarvan iedereen wist dat ze ooit eens ging opduiken
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                  Meh, ik denk dat de betrokken militaire organen wel wat beters hebben liggen dan een -toch blijkbaar weinig virulente- gemodificeerde vorm van influenza waarvan iedereen wist dat ze ooit eens ging opduiken
                  Idd .. maar het kan evenwel een topje van een ijsberg zijn .. exponent van wat men aan het samenkoken is. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat waren Ebola en Marburg ook een tijde "potentieele kandidaten" voor de bio oorlogvoering .. tot men besefte dat het spul niet in de hand te houden was

Comment

Working...
                  X