Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgepast met 4Allclients!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opgepast met 4Allclients!

Hopelijk is dit door de mod's toegelaten, maar ik wil iedereen van dit forum
    waarschuwen voor de internetwinkel 4Allclients!
    Koop daar zeker niets!!!
    Ikzelf ben ook het slachtoffer geworden en thans loopt er een gerechtelijke procedure
    om te proberen mijn geld terug te krijgen.
    Je moet maar eens googelen op de termen: ervaringen + 4allclients
    Een regen van klachten vind je op het web!
    Tevens moet je het volgende maar eens lezen:

Een verwittigd man is er twee waard.
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Re: Opgepast met 4Allclients!

Ik beweer niet dat alle internetwinkels zo zijn, verre van, maar ik koop nog altijd liever in de winkel zelf. Ben wellicht nog van de oude stempel

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ik beweer niet dat alle internetwinkels zo zijn, verre van, maar ik koop nog altijd liever in de winkel zelf. Ben wellicht nog van de oude stempel

Grtz, RF
      Je bent er niet alleen in...

Comment

Via een bevriende advocaat heb ik een 14 tal dag geleden een aangetekende brief
        laten sturen naar 4All Clients met de melding dat het betreffende bedrag ( 883,99 euro )
        binnen de vijf dagen diende teruggestort te worden op mijn rekening; zoniet zou
        een gerechtelijke procedure worden opgestart.
        Donderdag laatst kreeg ik een mail van 4aAll Clients dat het bedrag teruggestort
        werd op mijn rekening maar dat deze bankverrichting wel een 4 tal dagen in
        beslag zou kunnen nemen afhankelijk van het land van bestelling.
        Gezien 1 mei en het daaropvolgend weekend wacht ik nu nog een paar dagen om te
        zien of ze hun woord houden.
        Wordt vervolgd!
        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oef, eindelijk mijn geld teruggekregen.
          Gans deze procedure heeft uiteindelijk geduurd van
          22 februari tot 8 mei!
          Ik veronderstel dat dit boekdelen spreekt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
            oef, eindelijk mijn geld teruggekregen.
            Voor u in elk geval
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
            X