Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
knap dat je dat van iedereen nog weet - ik ben waarschijnlijk ongeveer half zo oud als jij en zou dat wellicht niet meer kunnen van m'n collega's van het 1e jaar lager onderwijs (ofzo?) ...
knap dat je dat van iedereen nog weet - ik ben waarschijnlijk ongeveer half zo oud als jij en zou dat wellicht niet meer kunnen van m'n collega's van het 1e jaar lager onderwijs (ofzo?) ...
Ik heb nog een recente foto van het gebouw, deze school.
Het is inderdaad de lagere school en we kregen onderwijs van de zusters.
We waren allemaal ongeveer 9 jaar oud.
Ik herinner me nog zeer goed dat we "prikken" kregen...
Met een soort naald prikten we dan een figuurtje uit.
En dat ging dus door gaatjes te prikken waarbij de contour van een figuurtje werd gevolgd.
Aan de achterkant van het schoolgebouw had je de speelplaats.
Achteraan in een hoek stond er altijd een plas water (behalve in de zomer).
Bij mijn laatste bezoek bleek deze speelplaats veel kleiner dan ik me kon herinneren
van destijds.
Amaai, en je herinnerd je nog allemaal hun namen
Je bent nog geen haar veranderd, wel het haarkleur
Tof Theo, zelf heb ik geen klasfoto meer. En namen onthouden is altijd een miserie geweest bij mij
Amaai, en je herinnerd je nog allemaal hun namen
Je bent nog geen haar veranderd, wel het haarkleur
Tof Theo, zelf heb ik geen klasfoto meer. En namen onthouden is altijd een miserie geweest bij mij
Grtz, RF
Tja maar van het middelbaar weet ik zo goed als niets meer qua namen.
Enkel een paar voornamen....
Ik doe ook mee. Foto van de 3e kleuterklas ingescand. Foto gemaakt in het schooljaar 1954-1955 in de "nonnetjesschool" in de Boomkensstraat in Runkst. Ik herken nog een paar van die kereltjes, maar enkel van mezelf ben ik zeker. Ik heb mezelf dan maar nr 1 gegeven.
Ik zou ook nog een foto moeten hebben van het 1e studiejaar, maar is voor het ogenblik onvindbaar. Daar had ik wel al de namen op de achterkant genoteerd.
Mvg.
Robert
PS. Ik vraag me af of de kwaliteit van de digitale foto's na zo veel jaren ook nog goed zo gaat zijn als die "ouderwetse."
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Heb zelf ook geen klasfoto's meer Alleen eentje van mezelf genomen in't school door de "schoolfotograaf". Moet ondertussen toch al 35 jaar geleden zijn.
Jaja, we mochten elk op toer op dat ponyke zitten En dat was dus vlak voor de schoolpoort ! Dat waren nog eens tijden
Toffe dingen allemaal
Ik moet ergens nog een foto hebben liggen waar ik op een kameel zit van de chocolade Jacques.
En nog een foto van op het middelbaar.
Comment