Aangezien ik veel in de wagen zit, lijkt me iets dergelijks in de zomer toch handig. Groot moet ze zeker niet zijn, in theorie zijn 3 flesjes van 0.5l al voldoende wat de inhoud betreft. Zijn er mensen met enige ervaring wat betreft kleine koelboxen in de wagen? Mijn wagen voorziet wel koeling in een apart gedeelte ( middenconsole ) maar dat werkt maar zus en zo en enkel als de airco opstaat.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine koelbox
Collapse
X
-
Kleine koelbox
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
Re: Kleine koelbox
Geen ervaring mee maar wat te denken van een koeltas?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtAangezien ik veel in de wagen zit, lijkt me iets dergelijks in de zomer toch handig. Groot moet ze zeker niet zijn, in theorie zijn 3 flesjes van 0.5l al voldoende wat de inhoud betreft. Zijn er mensen met enige ervaring wat betreft kleine koelboxen in de wagen? Mijn wagen voorziet wel koeling in een apart gedeelte ( middenconsole ) maar dat werkt maar zus en zo en enkel als de airco opstaat.
Ik heb er één,al jaren in gebruik,werkt perfect via de sigarenaansteker op de middenconsole of de kofferruimte.Kan ook dienen om etenswaren warm te houden.
WalterD850
Comment
-
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Niet slecht maar ik ben eerder op zoek naar iets kleiner, dit heb ik zonet gevonden : http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=2379There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
Ikzelf heb geen drankblikjes in huis, kan iemand me de hoogte van zo'n colablikje bezorgen?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtEen Ice-Tea blik is 11,5 cm hoog, Cola waarschijnlijk hetzelfde.Dank je Jumpingjacquesflash
PS : kan je ook de doormeter even meten aub? Ik zou er 2 flesjes van 0.5 liter ( Agrum Aldi ) moeten kunnen in kwijtgeraken.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Een Ice-Tea blik is 11,5 cm hoog, Cola waarschijnlijk hetzelfde.
Een Schweppes Tonicblikje waarschijnlijk ook wel
De doormeter van zo'n blikje is 6,6 centimeter. (Bij 7 graden celsius)
heheh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtWaar BD toch allemaal niet goed voor isDank je Jumpingjacquesflash
PS : kan je ook de doormeter even meten aub? Ik zou er 2 flesjes van 0.5 liter ( Agrum Aldi ) moeten kunnen in kwijtgeraken.
Groeten, Jacques
PS: Control-Z was me blijkbaar voor. Dat blikje van mij stond goed koud. Laat ons zeggen dat de afmeting + is.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
ik vrees dan dat het kleine koelboxje zoals hierboven in de url staat, iets te klein gaat zijn. Als de doormeter maar 6,5 cm is . . . dus x3 om de hele hoogte te hebben is 19,5 cm en een aldi agrum 0,5 l flesje is 24,5 cm hoog . . . of het zou er natuurlijk schuin moeten in passen.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Wat denken jullie van dit hier? http://shop.conrad.be/vrije-tijd-hob...ox/855241.htmlThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
Comment