Heeft iemand ervaring met die beurs ? Interessant ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fotografiebeurs Gent 19/4/2009
Collapse
X
-
-
Re: Fotografiebeurs Gent 19/4/2009
Het is de 1ste maal dat deze dubbele beurs doorgaat denk ik .Als computerbeurs ken ik het. Vind er altijd mijn gading (onderdelen) is verdeeld over 2 grote ruime zalen. Een van de betere computerbeurzen als het in het ICC is.
-
ben er geweest in a'pen
vele ebay handelaars komen er staan met hun winkeltje
't is zeker uitkijken met de prijzen! is bij sommigen zowat een marokaanse toestand... je vraagt prijs, ze zeggen 200, jij zegt 100 en uiteindelijk gaat't voor 120 over de toonbank
beste is dus op voorhand te weten wat je daar gaat zoekenfoto als spiegel of als venster?
Comment
-
- 4 mei 2009
-
Fotografiebeurs Gent 19/4/2009
Is er iemand die wat meer kan vertellen over de beurs van 24/05/2009
Ik ben nog nooit op zo'n beurs geweest !! Maar ...
Ik ben wel geïnteresseert in goedkopere lenzen en statieven, maar hebben ze er het grote aanbod en zijn de prijzen echt opmerkelijk goedkoper of is het niet zo zeer de moeite ?!
Ik ga zeker is passeren, maar zou graag op voorhand wat meer weten hierover, van iemand die misschien elders ooit naar een fotografie beurs ging !!
Grtz,
Diggy Shoots
Succes met de aankoop op de beurs
Comment
-
De tijd dat je er koopjes kon doen en pareltjes van lenzen kon op de kop tikken is al lang voorbij.
Sinds de digitale fotografie zo een boom heeft gekend zijn die beurzen plat gelopen en die gasten weten ook wel de marktwaarde van hun producten.
Behalve een paar handelaren van over de grens met nieuwmateriaal, is het meeste dat je daar gaat vinden oude analoge toestellen en lenzen.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Comment