Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding bij "Afbeeldingen" : Win32...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foutmelding bij "Afbeeldingen" : Win32...

    Een vraagje voor de Windows-freaks, afdeling "Mijn afbeeldingen" ....

    sinds enige tijd heb ik moeite om mijn afbeeldingen te bekijken. Ik moet steeds de opdracht geven "Openenen met Windows....". Ik krijg steeds de opmerking : " naam foto + ... is geen geldige Win32 toepassing".
    Waarschijnlijk gaat het om een verkeerde instelling ergens of het verlies van een stukje software ergens.

    Doorgestuurde foto's (via mail, Outlook Microsoft) krijg ik ook niet open. Wel de vermelding "%1 is geen geldige Win32 toepassing".


    Alvast dank bij voorbaat .....

    D
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: Foutmelding bij "Afbeeldingen" : Win32...

    Vista? Probeer eens via configuratiescherm / standaardprogramma's / Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Foutmelding bij "Afbeeldingen" : Win32...

      Ik veronderstel maar (gokje) dat je het over jpeg-bestanden gaat al meldt je daar niet veel van.

      Als je nu eens via de verkenner naar zo'n foto gaat, er rechts op klikt en eigenschappen vraagt, wat staat er dan op het tabbled "Algemeen" naast "Openen met"?
      Als het Vista is, open je ze dan met Windows Fotogallerie? Maar het zal wel XP of zo zijn mits je over "Mijn afbeeldingen" spreekt en dit in Vista gewoon "Afbeeldingen" noemt.

      Graag toch wat meer uitleg ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Foutmelding bij "Afbeeldingen" : Win32...

        Via Eigenschappen (rechts op de foto klikkend) heb ik het gevonden, nu staat er opnieuw Windows om de foto te bekijken. Er stond Elements daarvoor.

        Merci, dat was een tabblad dat ik nog nooit gebruikt had ! Ik ging het niet rap vinden uit mezelf.


        D
        Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

        Comment

        Working...
        X