Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrienden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrienden

Tja, ok het moet gezegd worden.
    Had zware problemen met software dat ik had gekocht. Kon het downloaden, maar niet openen en registreren(na SD Brussel)
    Na een week iedere dag maar weer deleten en instaleren (of is het nu andersom)
    hield ik het eigenlijk voor bekeken.(soft was reeds betaald)
    Toen zag ik een mailtje staan bij SD-AV van Purlut voor vervoer, ok ik doe hem een pm dat ik hem wel wil ophalen en leg ook mijn probleem uit.
    Nu, om het kort te houden Hij heeft het gefikst om via op afstand die hele reutemeteut in orde te krijgen, zelfs toen ikke niet thuis was(moest wel de PC aanzetten voor ik vertrok) Oja, heeft me zelf gezegd dat hij overal in-en aankon en of ik dat wel wouw(of is het nu wilde) was tenslotte niet thuis.
    Nu, ik ken Purlut al langer dan vandaag en het is nog altijd een vertrouwens kwestie(is dit aan eenvast?)
    MAAR ik was blij toen ik thuis kwam, mijn PC stond er nog en nog straffer het prog. werkte.

Dus Purlutje, bij deze hartelijk dank,dank,dank(oei die laatste smile)

PS: zie dat mijn bankrekening (nog) niet is geplundert
    Last edited by sloefke; 13 april 2009, 14:07.
    gr, eb

Re: Vrienden

Dit noemen ze dan "pc overnemen op afstand" en daarvoor moet je natuurlijk vertrouwen hebben in de persoon die je pc over neemt.
    Dat vind ik nu een schone géste van Purlut die dat voor u gedaan heeft, een bewijs dat ie te vertrouwen is (dikke maatjes dus) en vooral dat gij je geholpen heeft.
    (Bewijs van zijn kunde!)
    En dat mag dan ook eens vermeld worden op BD, vind ik toch
    Peins dat Purlut je dat niet kwalijk zal nemen dat je dat bij deze gedaan hebt

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
      Tja, ok het moet gezegd worden.
      Had zware problemen met software dat ik had gekocht. Kon het downloaden, maar niet openen en registreren(na SD Brussel)
      Na een week iedere dag maar weer deleten en instaleren (of is het nu andersom)
      hield ik het eigenlijk voor bekeken.(soft was reeds betaald)
      Toen zag ik een mailtje staan bij SD-AV van Purlut voor vervoer, ok ik doe hem een pm dat ik hem wel wil ophalen en leg ook mijn probleem uit.
      Nu, om het kort te houden Hij heeft het gefikst om via op afstand die hele reutemeteut in orde te krijgen, zelfs toen ikke niet thuis was(moest wel de PC aanzetten voor ik vertrok) Oja, heeft me zelf gezegd dat hij overal in-en aankon en of ik dat wel wouw(of is het nu wilde) was tenslotte niet thuis.
      Nu, ik ken Purlut al langer dan vandaag en het is nog altijd een vertrouwens kwestie(is dit aan eenvast?)
      MAAR ik was blij toen ik thuis kwam, mijn PC stond er nog en nog straffer het prog. werkte.

PS: zie dat mijn bankrekening (nog) niet is geplundert
      Knap van Purlut, en vemits je het zelf vraagt:

Het is: "installeren", "wou" (of wilde) en niet wouw, "vertrouwenskwestie" aan mekaar, "geplunderd" met een"d"
      Maar niet van wakker liggen, ik ben hier waarschijnlijk ook fouten aan het typen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Knap van Purlut, en vemits je het zelf vraagt:

Het is: "installeren", "wou" (of wilde) en niet wouw, "vertrouwenskwestie" aan mekaar, "geplunderd" met een"d"
        Maar niet van wakker liggen, ik ben hier waarschijnlijk ook fouten aan het typen.
        inderdaad... het is veRmits

inderdaad wel leuk dat Purlut het voor je oploste
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht

Eric, je laat me rood aanlopen ...
          Ja, magda een PC overnemen? Ja, da mag want van magda magda

Nu, ik liet ook altijd een boodschap achter op je scherm met datgene ik gedaan had ...
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
          X