Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitgaande e-mail.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uitgaande e-mail.

Wanner ik een e-mail verstuur gebeurd het soms dat de ontvanger nadien een mail ontvangt met "nu niet maar straks wel hé" alhoewel ik dit niet verzonden heb.
    Mijn schijven heb ik daardoor reeds verschillende keren geformateerd doch dat verschijnsel blijft hardnekkig.
    Als er een oplossing is voor dit probleem dan zou ik dit graag vernemen.

Windows NT Prof, Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz, 2048 MB RAM, HDD:488 GB, NTFS, Internet Explorer 7.0, Windows mail.

Groetjes bazielke.
    Last edited by Baziel; 11 april 2009, 14:34.
    Groeten Hervé.

Re: Uitgaande e-mail.

Kan je bevestigen: Windows NT samen met Windows Mail??? Dat laatste hoort toch bij Vista???
    Als je lokaal alles al opnieuw installeerde lijkt het me eerder bij je mail server/provider of de bestemmeling te liggen of een programma dat je installeerde.
    Kan je wat meer achtergrond info geven. Ook: staat die tekst in het onderwerp of in de "body" van de tekst. Staat er verder nog wat bij? Kan je identificeren in welke omstandigheden (bvb specifieke bestemmelingen, mail met bijlagen, enz.) het fenomeen optreedt? Sta jij als afzender vermeld? Is er uit de mail-header iets op te maken van welke server dit komt?... Ik denk dat potentiële "helpers" zo veel mogelijk informatie nodig hebben want Google helpt ons niet vooruit in dit geval.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
      Kan je bevestigen: Windows NT samen met Windows Mail??? Dat laatste hoort toch bij Vista???
      Als je lokaal alles al opnieuw installeerde lijkt het me eerder bij je mail server/provider of de bestemmeling te liggen of een programma dat je installeerde.
      Kan je wat meer achtergrond info geven. Ook: staat die tekst in het onderwerp of in de "body" van de tekst. Staat er verder nog wat bij? Kan je identificeren in welke omstandigheden (bvb specifieke bestemmelingen, mail met bijlagen, enz.) het fenomeen optreedt? Sta jij als afzender vermeld? Is er uit de mail-header iets op te maken van welke server dit komt?... Ik denk dat potentiële "helpers" zo veel mogelijk informatie nodig hebben want Google helpt ons niet vooruit in dit geval.
      Bedankt voor de reactie
      Ik draai op vista.
      Hierbij een reactie van een bestemmeling die zo een mailtje kreeg.
      -------------------------------------------------------------------------
      Dag Herlafor,

Wat bedoelt u precies met: "Nu even niet maar straks wel hé".

Groetjes,
      Jos
      ----- Original Message -----
      From: <xxxx@skynet.be>
      To: <xxxxxx@telenet.be>
      Sent: Thursday, April 09, 2009 9:24 AM
      Subject: Auto: Re: Re: [Fotografie] Problemen met mijn Nikon D40 van J@S

Nu even niet maar straks wel hé
      Last edited by Baziel; 11 april 2009, 20:06.
      Groeten Hervé.

Comment

iemand kan ook in jouw naam mails verzenden!

langs de andere kant helpt een format alleen maar als dat wat je er nadien opzet ook clean is.
        zit er ergens in een van je backups een virusje.. tja :-/
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Het is een auto-reply, mogelijk heeft de ontvanger (of een andere gebruiker van die pc) al dan niet per ongeluk een auto-reply aangemaakt bij zijn provider.
          Stuur eens een mail naar iemand anders, krijgt die ook dergelijk antwoord?

BTW: pas die e-mailadressen even aan, dat is niet zo handig om die open en bloot op het net te gooien.

Willy
          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
            iemand kan ook in jouw naam mails verzenden!

langs de andere kant helpt een format alleen maar als dat wat je er nadien opzet ook clean is.
            zit er ergens in een van je backups een virusje.. tja :-/
            Na de format heb ik vista clean geplaatst en toch kreeg ik reactie van mensen die dit bericht toegezonden kregen.
            Ik heb zo een 6 tal vragen gekregen over wat ik bedoelde met deze zin.
            Groetjes baziel.
            Groeten Hervé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Het is een auto-reply, mogelijk heeft de ontvanger (of een andere gebruiker van die pc) al dan niet per ongeluk een auto-reply aangemaakt bij zijn provider.
              Stuur eens een mail naar iemand anders, krijgt die ook dergelijk antwoord?

BTW: pas die e-mailadressen even aan, dat is niet zo handig om die open en bloot op het net te gooien.

Willy
              Het zijn verschillende personen hoor.
              Groetjes bazielke.
              Groeten Hervé.

Comment

Stuur als test eens een mail naar jezelf hé en kijk of je die mail dan ook krijgt.
                Zoals Hombre al aanhaalde is het precies een auto-reply.
                Maar mits de anderen dit bericht krijgen lijkt de auto-reply dus eerder van u te komen.
                Niets ingesteld van automatisch antwoorden of zo? Eens aan het spelen geweest?
                Het kan ook iets anders zijn zoals spyware en zo maar het verwondert mij dat het dan in het Nederlands zou zijn en geen reclame is voor een of ander product of service.
                Last edited by VerSeg; 12 april 2009, 22:46.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baziel Bekijk bericht
                  Het zijn verschillende personen hoor.
                  Groetjes bazielke.
                  Kijk ook eens even in Windows Mail onder Extra / Berichtregels / E-mail of je daar geen regel aangemaakt hebt die er niet thuishoort. Bij de meeste gebruikers zijn er geen berichtregels nodig tenzij je met meerdere accounts werkt voor verschillende computergebruikers op dezelfde pc.

Willy
                  Hombre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Stuur als test eens een mail naar jezelf hé en kijk of je die mail dan ook krijgt.
                    Zoals Hombre al aanhaalde is het precies een auoto-reply.
                    Maar mits de anderen dit bericht krijgen lijkt de auto-reply dus eerder van u te komen.
                    Niets ingesteld van automatisch antwoorden of zo? Eens aan het spelen geweest?
                    Het kan ook iets anders zijn zoals spyware en zo maar het verwondert mij dat het dan in het Nederlands zou zijn en geen reclame is voor een of ander product of service.
                    Ik heb je advies opgevolg en een bericht naar mezelf gestuurd, dusse afwachten.
                    Ik weet dat ik deze zin eens heb geschreven maar weet niet zeker in welk programma, zou dat kunnen bij msn, als persoonlijk bericht aan mijn vrienden.
                    Groetjes bazielke
                    Groeten Hervé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                      Kijk ook eens even in Windows Mail onder Extra / Berichtregels / E-mail of je daar geen regel aangemaakt hebt die er niet thuishoort. Bij de meeste gebruikers zijn er geen berichtregels nodig tenzij je met meerdere accounts werkt voor verschillende computergebruikers op dezelfde pc.

Willy
                      Nee Hombre ik zie daar niets wat er niet hoort en er staat maar 1 account ingesteld.
                      Bedankt voor de reactie
                      Groetjes bazielke.
                      Groeten Hervé.

Comment

Ik heb de raad gekregen een fictief e-mailadres aan te maken bv 000@aa.be zodat dit bovenaan komt te staan in mij adressenbestand.
                        Groetjes bazielke.
                        Groeten Hervé.

Comment

Ik heb de raad gekregen een fictief e-mailadres aan te maken bv 000@aa.be zodat dit bovenaan komt te staan in mij adressenbestand.
                          Groetjes bazielke.
                          Nutteloos, baziel.
                          Hombre

Comment

Ik heb je advies opgevolg en een bericht naar mezelf gestuurd, dusse afwachten.
                            Ik weet dat ik deze zin eens heb geschreven maar weet niet zeker in welk programma, zou dat kunnen bij msn, als persoonlijk bericht aan mijn vrienden.
                            Groetjes bazielke
                            Ga eens naar je webmail (via telenet) kijk eens of je daar bij je instellingen geen autoreply hebt ingesteld.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Zunoel, dit was de boosdoener.
                              Ik ben naar mijn belgacommail gesurft en idd bij "mijn afwezigheidsbericht beheren" had ik dus een tijd geleden deze zin ingevuld.
                              Iedereen bedankt om mee te denken over mijn stommiteit.
                              Groetjes bazielke.
                              Groeten Hervé.

Comment

Working...
                              X