Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie hadden jullie graag zien winnen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie hadden jullie graag zien winnen?

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Die "schijnheilige " is wel de TOP in het wielrennen, en dit al jaren. Als je kijkt wat die vent al gewonnen heeft van 1993 tot nu dan denk ik niet dat je daartegenover iemand kan zetten.
    Maar ja jullie weten ook dat je nooit Sant bent in eigen land. Typisch vlaams : iegen topmensen afbreken is de specialiteit van vele Vlamingen. Spijtig !
    Dan zijn de Nederlanders en de Fransen méér chauvinistisch, en dat ze gelijk hebben.
    Hier toch even op reageren beste Willy. Toen Tommeke positief was bevonden kwam de reactie van ons paterke/ploegleider Lefevre toch als niet te ontkennen schijnheilig over "ja, ik ga naar Frankrijk om toch Tom te laten deelnemen aan de Ronde" terwijl volgens eerdere uitspraken alle dopingzondaars jaren moesten gestraft worden en de stal uitgemest moest worden. Ik deel hier over Lefevre de mening van Ticor, de man is niet consequent en denk alleen aan zichzelf. Het is juist dat een Vlaming graag een icoon van zijn voetgstuk ziet vallen en vind dat ook soms triestig maar hier bij deze man is het toch wel duidelijk toch dat hij meer dan 2 gezichten heeft.
    Dit gezegd zijnde, Tom heeft zich goed herpakt, heeft rust gekregen in het kopke en blijf hem een fantastische gast vinden en een comeback kid kan ik wel hebben.

Comment

Ik begrijp Willy's reactie wel hoor.
      Hij is nu eenmaal een hevige supporter van die ploeg en hevige supporters steunen hun ploeg door dik en dun en zien vaak het negatieve niet meer.
      Ze kunnen het dan ook niet aanhoren dat iemand kritiek levert op hun ploegje.

Als je het als neutrale 'toeschouwer' bekijkt, ligt het toch wat anders.

Dus Willy, ik heb er geen enkel probleem mee dat je Tom Boonen en Lefevere door dik en dun steunt.
      Je moet wel kunnen aanvaarden dat ik hen niet (meer) kan hebben.
      Hun prestaties mogen dan nog zo groot zijn, ze hebben iets te veel zever verkocht naar mijn zin.
      Mvg Tim

Comment

Die mannekles van Lotto reiken nog niet tot aan zijn enkels .
        Maar ja jullie weten ook dat je nooit Sant bent in eigen land. Typisch vlaams : iegen topmensen afbreken is de specialiteit van vele Vlamingen. Spijtig !
        Dan zijn de Nederlanders en de Fransen méér chauvinistisch, en dat ze gelijk hebben.
        willy, willy, willy, die van Lotto zijn ook van uit ons buurt hoor! Je moet weten wat je wil hé .
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

De sterkere heeft vandag zeker gewonnen vandaag en dat 2 keer op rij..
          Voor diegene die het niet gevlogd hebben vind je hier nog eens het verslag
          Ronde van Vlaanderen

Ik denk dat de grote verliezers al bekend waren toen Stijn zijn benen strekte waar de meeste geen vat op hebben,..Hoste,Bonen en anderen zijn in de maling genomen door Belgisch nieuwste super kanon en ze zullen het geweten hebben.
          Last edited by Jacobs Pascal; 5 april 2009, 21:21.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik snap gans quick-step niet.
            Chavanel rijdt voorop.
            Op zeker ogenblik zijn Boonen en Devolder, samen met Pozatto, weg. Zowel Boonen als Devolder hadden zich pleuris moeten rijden tot bij de koplopers. Men had Pozatto moeten meenemen. Eens vooraan krijg je 3 x quick step, 1 x liquigas en 1 x katusha.
            Als men om de beurt demarreert, dan heeft Boonen 1 kans op 5 om te winnen. Nu had hij er geen. Wie was nu weer de beste in de koers ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              De sterkere heeft vandag zeker gewonnen vandaag en dat 2 keer op rij..
              Voor diegene die het niet gevlogd hebben vind je hier nog eens het verslag
              Ronde van Vlaanderen

Ik denk dat de grote verliezers al bekende waren toen Stijn zijn benen strekte waar geen mens vat op heeft..Hoste,Bonen en anderen zijn in de maling genomen door Belgisch nieuwste revelatie en ze zullen het geweten hebben.

heerlijke wedstrijd, met de enige terechte winnaar. als boonen super was waarom rijdt ie da niet weg van de rest? devolder had de benen en de moed om aan een machtig nummer te beginnen; de rest van het peleton is vrij om ook es met zoiets uit te pakken...al de rest zijn excuses!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luc 1963 Bekijk bericht
                ik snap gans quick-step niet.
                Chavanel rijdt voorop.
                Op zeker ogenblik zijn Boonen en Devolder, samen met Pozatto, weg. Zowel Boonen als Devolder hadden zich pleuris moeten rijden tot bij de koplopers. Men had Pozatto moeten meenemen. Eens vooraan krijg je 3 x quick step, 1 x liquigas en 1 x katusha.
                Als men om de beurt demarreert, dan heeft Boonen 1 kans op 5 om te winnen. Nu had hij er geen. Wie was nu weer de beste in de koers ?
                Luc, ik denk dat het plan simpel was: Stijn zou winnen vandaag
                Boonen heeft wat schijnaanvallen gedaan waar de media (live) graag op inging.
                Gans de vorige week was er ook nauwelijks sprake van Devolder....
                Wel van Boonen, Pozatto en zelfs Nic Nuyens...
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ik begrijp niet dat sommige mensen tegen een renner of een ploeg kunnen zijn.
                  Je mag natuurlijk wel voor een renner of ploeg zijn.
                  En wat ze buiten de koers doen is ook hun zaak, niet de mijne of de onze.
                  Zo'n wieler fanaat ben ik eigenlijk niet maar de ronde van Vlaanderen en Paris - Roubaix wil ik niet graag missen. Naar mijn zeer bescheiden mening zijn dat s'werelds schoonste wielerwedstrijden buiten de Tour de France.
                  Ik sta vol bewondering voor die renners die de koers "maken" en volgens mij is degene die wint de beste van de dag. Zo simpel is dat. Natuurlijk komt er taktiek bij kijken en moet de een of andere zich opofferen, maar dan is dat in het belang van de ploeg.
                  Dus, de discussie een beetje deftig houden graag. Thnx.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Luc, ik denk dat het plan simpel was: Stijn zou winnen vandaag
                    Boonen heeft wat schijnaanvallen gedaan waar de media (live) graag op inging.
                    Gans de vorige week was er ook nauwelijks sprake van Devolder....
                    Wel van Boonen, Pozatto en zelfs Nic Nuyens...
                    Denk ik ook. Nuyens? Goede mee-rijder, nooit enig initiatief. Symphatieke gast, maar komt te kort om met de echte top mee te kunnen.
                    Pozzato? Ganse wedstrijd naar het achterwiel van Boonen gekeken. Wel meegaan met Boonen, maar meewerken?

Dus gaat Voldertje en als die weg is zo kort voor de aankomst, kan je nog voor de tweede plaats rijden.

Mvg.
                    Robert
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Denk ik ook. Nuyens? Goede mee-rijder, nooit enig initiatief. Symphatieke gast, maar komt te kort om met de echte top mee te kunnen.
                      Pozzato? Ganse wedstrijd naar het achterwiel van Boonen gekeken. Wel meegaan met Boonen, maar meewerken?

Dus gaat Voldertje en als die weg is zo kort voor de aankomst, kan je nog voor de tweede plaats rijden.

Mvg.
                      Robert
                      Yep, net zoals "toppers" als Hoste...
                      De Ronde van Frankrijk kan ook enorm saai zijn afgezien van de mooie beelden
                      en de laat-avond-uitzendingen van Mart Smeets....
                      Véél ritten gezien waar de koers begon in de laatste 50 km.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Yep, net zoals "toppers" als Hoste...
                        De Ronde van Frankrijk kan ook enorm saai zijn afgezien van de mooie beelden
                        en de laat-avond-uitzendingen van Mart Smeets....
                        Véél ritten gezien waar de koers begon in de laatste 50 km.
                        Het was al voorbij toen inderdaad de laatste 70 km ingingen.
                        Meer dan een paar stuiptrekkingen van de achterban zag je niet meer. Toen zat De Volder al stevig te grinnikken op zijn fiets.
                        Ik snap dat nooit waarom de media altijd probeerd de wedstrijd naar hun hand te zetten om de toppers te lanceren..Als Bonen op de muur twee jaar geleden naar boven reed net zoals dit jaar dan komt hij steevast sneller in beeld dan een Hoste of De Volder omdat hij zogezegd de betere betonnen benen zou hebben.
                        Der zijn er volgens mijn mening nog veel in Belgie die klaar staan voor hem zijn zaak over te nemen en dat zie je nu al met de renners van Quickstep.
                        Er zit talent genoeg en iedereen vergeet wel eens dat Bonen niet de enige is.
                        Das gelijk in de formule 1..Daar gaat ge dit jaar ook veranderingen zien in het classement en daar zit het nog veel korter op elkaar..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

eindelijk een Belg om trots op te zijn na de vernederende resultaten van de Rode Duivels...

Devolder heeft dat schitterend aangepakt en daarmee uit. Boonen heeft echter wel een hoop werk verricht en dat zijn we niet echt gewend van hem dus ook voor hem
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            had liever een Hollander zien winnen, maar een Belg is wel een goede tweede wens.
                            grt,bouk.
                            zijn er hollanders die laatst nog een deftige koers gewonnen hebben?
                            Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Is er gisteren ergens een koers geweest misschien? Dat moet me ontgaan zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                                Is er gisteren ergens een koers geweest misschien? Dat moet me ontgaan zijn.
                                welkom terug uit uw grot op Mars
                                With Canon, I can (or at least try)
                                Photastic.be ~ Passion for the picture
                                Nieuwe site

Comment

Working...
                                X