Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adresboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adresboek

    Hallo,

    Weet er iemand hoe ik een pst-bestandje met de inhoud van een adresboek kan openen om vervolgens de adressen simpelweg toe te voegen aan mijn nieuwe adresboek in outlook express. Het bestandje importeren lukt helaas niet... Als ik het kan openen kan ik via de rechtermuistoets kiezen voor "toevoegen aan adresboek" misschien. Misschien zijn er freeware programmaatjes voor ? Ik heb die adressen wel op papier maar ze allemaal één voor één overtypen zie ik helaas niet zitten. Het zijn er een slordige 150 denk ik ...

    Strupie

  • #2
    Re: Adresboek

    een pst-bestand ken ik niet.
    Maar kan je dat bestand niet in een ander formaat saven, dat je daarna wel kan openen?
    Of renamen met een andere extensie?
    Last edited by Control-Z; 30 maart 2009, 23:17.

    Comment


    • #3
      Re: Adresboek

      Outlook Expres openen klikken op importeren/exporteren (kan omgekeerd zijn) kies importeren en ga naar de map waar je het adresboek hebt opgeslegen.
      De rest wijst zichzelf aan.
      That's all folks.

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Adresboek

        Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
        Hallo,

        Weet er iemand hoe ik een pst-bestandje met de inhoud van een adresboek kan openen om vervolgens de adressen simpelweg toe te voegen aan mijn nieuwe adresboek in outlook express. Het bestandje importeren lukt helaas niet... Als ik het kan openen kan ik via de rechtermuistoets kiezen voor "toevoegen aan adresboek" misschien. Misschien zijn er freeware programmaatjes voor ? Ik heb die adressen wel op papier maar ze allemaal één voor één overtypen zie ik helaas niet zitten. Het zijn er een slordige 150 denk ik ...

        Strupie
        pst is de bestandstoevoeging van OUTLOOK. Outlook is een deel van Office. Outlook Express is een onderdeel van Windows (tot en met XP)
        Zijn het wel degelijk Outlook adressen die je wil importeren ?
        Want Outlook en Outlook Express da's een eeuwigdurend misverstand.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Adresboek

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          pst is de bestandstoevoeging van OUTLOOK. Outlook is een deel van Office. Outlook Express is een onderdeel van Windows (tot en met XP)
          Zijn het wel degelijk Outlook adressen die je wil importeren ?
          Want Outlook en Outlook Express da's een eeuwigdurend misverstand.
          Het zijn outlookadressen ja...
          Outlook en outlook express zijn wat dat betreft niet verenigbaar ???
          Ik kan outlookadresboekbestanden niet importeren in outlook express ???

          Comment


          • #6
            Re: Adresboek

            Misschien ben je hier iets mee (denk overigens dat het meeste wel klopt van dit verhaal):
            I asked if you had Outlook installed on your machine. Outlook Express can't import from a program that's not installed, regardless of whether or not the data file exists on the system. You need to have Outlook installed in order for the Import to work successfully. If you don't, you'll either need to install it, or go back to the other machine and export all your Outlook Messages, Calendar, Notes, Tasks, Contacts, etc into another program from which Outlook Express can import...such as Eudora, Outlook Express (obviously), Netscape mail, etc. Then you can import those files after copying them onto your new machine. Easiest thing to do: Install Outlook on the new machine.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: Adresboek

              Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
              Het zijn outlookadressen ja...
              Outlook en outlook express zijn wat dat betreft niet verenigbaar ???
              Ik kan outlookadresboekbestanden niet importeren in outlook express ???
              Je kan adressen (Contactpersonen) exporteren vanuit Outlook.
              Dit bestand heeft de vorm van een " Strupie. CVS "

              En dit bestand kan je importeren in Outlook Express.
              Dat gaat niet gemakkelijk maar het gaat
              Je zal apart velden moeten toekennen als voornaam, achternaam, adres enz. enz.
              Das effe sukkelen maar het moet gaan uiteindelijk.

              Er is nog een andere oplossing maar....
              Stuur al jouw contacten een mail... en vraag dat ze gewoon antwoorden en een mail terugsturen...
              Hun e-mailadres kan je dan simpel opnemen in Outlook Express.
              Dat is beter dan niets he
              Last edited by theokus; 31 maart 2009, 10:58.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment

              Working...
              X