Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VW Transporter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VW Transporter

    Mijn zoon zou een tweedehandse VW Transporter (T4/T5) willen kopen. Binnen het budget (max 10000 €) is er wel wat te vinden maar heel vaak met kilometerstanden van 150000 of veel meer.

    Op zich lijken die kilometers me geen probleem (voor dieselversie) maar hoe zit het met andere onderdelen zoals koppeling, versnellingsbak, dichtingen....
    Vanaf wanneer mag je kosten verwachten bij dit type bestelwagen en/of zijn ze relatief goedkoop (veel occasie wisselstukken, bijv.) te herstellen .
    Of moet je gewoon geluk hebben zoals met iedere auto en is er geen vaste lijn te trekken ivm gekende problemen en kosten?

    Een autohandelaar vertelde me dat de "beste" Transporters door handelaars in het Oostblok opgekocht worden, en dat de rommel hier overblijft.
    Iets van waar of verkoopspraatjes (om zelf als tussenpersoon te kunnen optreden en ook iets te verdienen aan onze zoektocht; waar ik niks op tegen heb maar heb liever dat ze eerlijk zijn en niet de schuld of het probleem bij een ander (Oostblok) plaatsen)
    www.petervdg.net/Portfolio
Working...
X