Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandstralen venster

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zandstralen venster

    beste

    Ikzelf heb jaren gezandstraald op ruiten zowel op auto als gewone spiegel glas ,ik wil hiermede zeggen als je zandstraalt op je glas of het nu dubbel of niet is ,dat je zekers moet begrijpen dat je je glas veel broosser maakt ,dit houdt ook in als je het langs de buitenkant doet bevoordeeld zou je vlug piepkleine scheurtjes kunnen krijgen en waardoor je buitenste glas van het dubbel raam gewoon kapot springt bij extreme koude

    Als ik je dan toch iet zou kunnen aanbieden in tegenstelling tot zandstralen zou ik echt gaan voor glas etsen ,hierdoor beschadigd je het glas niet zo erg ,dus ook minder kans op het breken in koude momenten .
    ook bij het etsen als je wilt kunnen er tekeningen in verwerkt worden ,net zoals bij het zandstralen .

    Ook je garantie mocht je die nog hebben op je ramen ga je verliezen ,omdat je hebt gezandstraald en het glas echt gekwest is .

    Hoop hiermede je en beetje en goede en overwogen keuze te helpen .

    Groetjes
    Ardessign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #17
      Re: Zandstralen venster

      Zie onderstaande link ivm windowfilm als alternatief:
      http://www.glasfilm.be/
      Absolute toppers in hun segment!
      Mvg, Tin_tin
      Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

      Comment

      Working...
      X