Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

teckelkennel Jolly Kasterlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• teckelkennel Jolly Kasterlee

hallo,

kent er iemand die daar een hondje heeft gekocht? zijn ze tevreden?
    kent er iemand die kennel?
    Nikon D3100 18-55 VR lens
    http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
    https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

Re: teckelkennel Jolly Kasterlee

Hoi,

Wij hebben sinds 4 weken een kanninchenteckeltje uit deze kennel.
    Je krijgt er een zeer degelijke uitleg want wij hebben daar toch een tijdje gezeten.
    De hondjes zijn daar zeer gezond en ze zijn met alles in orde.
    Wij zijn zeer tevreden over deze kennel want als je enkele dagen na de aankoop van je hondje nog vragen hebt,mag je hen altijd bellen of mailen.
    Wanneer je hen mailt krijg je 1 tot 2 dagen later al antwoord.
    Je moet zeker geen schrik hebben om hier een hondje te kopen want wij zijn zeer blij met ons hondje.Zelfs zo blij dat ik al gezegd heb als we geen hondjes meer moesten hebben en deze kennel bestaat dan nog en we zijn nog in staat om voor een hondje te zorgen zoals het moet dat ik dan terug een hondje wil van teckelkennel Jolly.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappie Bekijk bericht
      Hoi,

Wij hebben sinds 4 weken een kanninchenteckeltje uit deze kennel.
      Je krijgt er een zeer degelijke uitleg want wij hebben daar toch een tijdje gezeten.
      De hondjes zijn daar zeer gezond en ze zijn met alles in orde.
      Wij zijn zeer tevreden over deze kennel want als je enkele dagen na de aankoop van je hondje nog vragen hebt,mag je hen altijd bellen of mailen.
      Wanneer je hen mailt krijg je 1 tot 2 dagen later al antwoord.
      Je moet zeker geen schrik hebben om hier een hondje te kopen want wij zijn zeer blij met ons hondje.Zelfs zo blij dat ik al gezegd heb als we geen hondjes meer moesten hebben en deze kennel bestaat dan nog en we zijn nog in staat om voor een hondje te zorgen zoals het moet dat ik dan terug een hondje wil van teckelkennel Jolly.

Bizar verhaal, speciaal lid geworden hiervoor ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomacetti Bekijk bericht
        Bizar verhaal, speciaal lid geworden hiervoor ?
        zeker een leuk verhaal en heeft waarschijnlijk ook Konijnen)(.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik ken de kennel maar ben er zelf nooit geweest (rij er wel regelmatig langs).

Wat in mijn ogen het belangrijkste is in het kiezen van een puppy, is waar het beestje het meeste van zijn tijd doorbrengt.
          Is dit bij het gezin binnen, of ergens afgezonderd in een kennel?

Een puppy die bij het gezin binnen gezeten heeft zal veel socialer zijn en al gewend zijn aan huiselijke dingen zoals:
          - andere honden (grote dan)
          - eventueel katten
          - bezoek
          - eventueel kinderen
          - lawaai van allerlei bronnen (stofzuiger, fornuis, tv, ....)
          Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
          Foto-Alex

Comment

Wij hebben reeds 2 jaar een black en tan dwergteckelje van Jolly in Kasterlee en het is onze vijfde teckel maar de allerliefste die wij al gehad hebben. Hij is in de huiskamer groot gebracht en sociaal geworden door de vele knuffels van Nicky en Cis, die nu goede kennisen geworden zijn. Je kan er altijd terecht voor raad of met vragen of gewoon om hen op de hoogte te houden hoe het met je teckeltje gaat.
            Onze teckel Flyn kent Nicky nog altijd en als wij op bezoek zijn wordt zij overladen met likjes en is hij door het dolle heen, een bewijs dat hondjes daar niet gekweekt worden alleen voor de centen.
            Dus kan ik je Jolly heel erg aanbevelen. Ze hebben ook een website waar je kan zien welke hondjes ze nu hebben.
            Jolly,Kasterlee

Als je een pupje hebt gekozen dat nog te klein is om mee te nemen mag je ook altijd tussen in eens komen kijken hoe hij het maakt.
            Hopelijk treft je zo'n lief hondje zoals wij nu hebben.
            Groetjes Vicky

Comment

Working...
            X