Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Videobewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Videobewerking

Ik film regelmatig met mijn Canon-digitale camera op DV-cassetjes en bekijk het resultaat op TV.
    Ik zou die filmkes nu op dvd willen zetten : dus naar mijn PC brengen en daar "een beetje bewerken" indien nodig en om ook alles een beetje te schikken om uiteindelijk een verhaaltje te bekomen dat ik kan branden op dvd.
    Nu mijn vraag : wat is een niet té duur en vrij makkelijk software programma om dit te verwezenlijken ? Kan iemand mij raad geven aub ?

Re: Videobewerking

Pinnacle studio V12 = 59€ - 99€ afhankelijk welke versie je koopt.
    Draait vlot op XP en VISTA.

Succes,
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Première Elements kost even weinig en cracht een pak minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        Ik film regelmatig met mijn Canon-digitale camera op DV-cassetjes en bekijk het resultaat op TV.
        Ik zou die filmkes nu op dvd willen zetten : dus naar mijn PC brengen en daar "een beetje bewerken" indien nodig en om ook alles een beetje te schikken om uiteindelijk een verhaaltje te bekomen dat ik kan branden op dvd.
        Nu mijn vraag : wat is een niet té duur en vrij makkelijk software programma om dit te verwezenlijken ? Kan iemand mij raad geven aub ?
        als het gratis mag zijn..
        als je niet teveel verwachtingen hebt : Windows Movie Maker (gratis in vista)
        eenvoudig en makkelijk om overgangen te maken ..
        naar dvd branden is super eenvoudig geworden hierdoor !
        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

en als je veel wilt, met een groot gebruikersgemak magix video de luxe....
          werk er al jaren mee....
          zeer intuitief en uitgebreid
          groetjes aline
          ps: afgewerkte filmpjes ook op harde schijf bewaren...dvd gaan makkelijk "stuk"
          heb het zelf meegemaakt niet plezant...
          groetjes aline
          groetjes aline

Comment

Working...