Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weet je even niet wat doen?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weet je even niet wat doen?

Hey, mezelf heel kort even voorstellen, ik ben een 21-jarige studente Marketing aan de Katholieke Hogeschool Mechelen en dit jaar studeer ik hopelijk af. Daarvoor moet ik eerst nog een eindwerk maken waarbij ik het internetgedrag van de Vlaamse student een beetje ga analyseren. De focus ligt vooral op de nieuwe trend, het mobiele internet.

Normaal moest ik alleen de studenten van onze school onderzoeken, maar de school heeft daar een stokje voor gestoken en nu heb ik mijn doelgroep moeten uitbreiden tot de hele Vlaamse schoolgaande 'jeugd'. Het niet toekennen van de toestemming om alle studenten van mijn school te bereiken, heeft mij wel even serieus doen slikken... zeker wanneer je weet dat het hele eindwerk binnen 4 weken klaar moet zijn. Maar optimist tot in de kist, ik blijf ervoor gaan...

Bij deze ook mijn oproep:
    - ben je momenteel student in een hogeschool of universiteit en heb je max 4 minuutjes van je kostbare tijd op overschot...
    - ben je geen student meer, maar heb je broers, zussen, neven, nichten of vrienden die dat wel zijn...
    ... vooral niet twijfelen en doorsturen die handel!

Ook even de befaamde link geven voor de vragen: link verwijderd

Allen al enorm hard bedankt op voorhand (studenten die marktonderzoek ofzo hebben, weten hoe moeilijk het is om respons te krijgen)
    Last edited by Forumleiding; 21 maart 2009, 08:23.

Re: Weet je even niet wat doen?

Oorspronkelijk geplaatst door MaryElaine Bekijk bericht
    studenten die marktonderzoek ofzo hebben, weten hoe moeilijk het is om respons te krijgen
    Ook maar logisch als je op het eerste scherm dat mensen te zien krijgen vereist dat mensen hun email adres ingeven, in de huidige tijden van spam en onbetrouwbare websites staat hier niemand om te springen hoor...
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      Ook maar logisch als je op het eerste scherm dat mensen te zien krijgen vereist dat mensen hun email adres ingeven, in de huidige tijden van spam en onbetrouwbare websites staat hier niemand om te springen hoor...
      Ach zo?
      En 2 cm erboven staat dit: We vragen u in te loggen met uw emailadres. In plaats van uw email kunt u ook volstaan met een unieke inlognaam. Dit ter voorkoming van een dubbele invoer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
        Ach zo?
        En 2 cm erboven staat dit: We vragen u in te loggen met uw emailadres. In plaats van uw email kunt u ook volstaan met een unieke inlognaam. Dit ter voorkoming van een dubbele invoer.
        mensen lezen die tekst amper, en zien direct "email" voor het invoerveld staan, dit komt op hetzelfde neer hoor

usability gewijs zou het veel beter zijn om direct de eerste 10 vragen te laten zien.
        Mijn foto's

Comment

Is gebeurd
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

tijdje geleden zo'n oproep.
            maar ga wel even kijken naar de vragen.
            is dit trouwens niet regens tegen de BD regeltjes zo'n oproep?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
              Is gebeurd
              I second that

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                tijdje geleden zo'n oproep.
                maar ga wel even kijken naar de vragen.
                is dit trouwens niet regens tegen de BD regeltjes zo'n oproep?
                grt,bouk.
                dan nog als eerste post
                Mijn foto's

Comment

<nerdimode>
                  ik vind het taalgebruik van de marketingdudes altijd grappig
                  daar zouden ze eens een onderzoek moeten voor doen
                  </nerdimode>
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Ik ga even in overleg, officieel is dit niet toegestaan op BD, alleen met toestemming van de RvB mag dit wel. indien dit het geval is wordt het topic weer open gezet.
                    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                    Canon eos 7D Mijn site

Comment

Ondertussen zelf even naar de enquete gekeken, deze heeft helemaal niets met fotografie te maken, daarom wordt de link ook verwijderd. Ter verduidelijking nog even bij vermelden dat enquete's enkel worden toegelaten als ze op voorhand worden aangevraagd en over fotografie gaan, zelfs als ze in chitchat worden gepost.
                      Last edited by Franciskine; 21 maart 2009, 10:32.

Comment

Working...
                      X