Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weet je even niet wat doen?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weet je even niet wat doen?

Hey, mezelf heel kort even voorstellen, ik ben een 21-jarige studente Marketing aan de Katholieke Hogeschool Mechelen en dit jaar studeer ik hopelijk af. Daarvoor moet ik eerst nog een eindwerk maken waarbij ik het internetgedrag van de Vlaamse student een beetje ga analyseren. De focus ligt vooral op de nieuwe trend, het mobiele internet.

Normaal moest ik alleen de studenten van onze school onderzoeken, maar de school heeft daar een stokje voor gestoken en nu heb ik mijn doelgroep moeten uitbreiden tot de hele Vlaamse schoolgaande 'jeugd'. Het niet toekennen van de toestemming om alle studenten van mijn school te bereiken, heeft mij wel even serieus doen slikken... zeker wanneer je weet dat het hele eindwerk binnen 4 weken klaar moet zijn. Maar optimist tot in de kist, ik blijf ervoor gaan...

Bij deze ook mijn oproep:
    - ben je momenteel student in een hogeschool of universiteit en heb je max 4 minuutjes van je kostbare tijd op overschot...
    - ben je geen student meer, maar heb je broers, zussen, neven, nichten of vrienden die dat wel zijn...
    ... vooral niet twijfelen en doorsturen die handel!

Ook even de befaamde link geven voor de vragen: link verwijderd

Allen al enorm hard bedankt op voorhand (studenten die marktonderzoek ofzo hebben, weten hoe moeilijk het is om respons te krijgen)
    Last edited by Forumleiding; 21 maart 2009, 08:23.

Re: Weet je even niet wat doen?

Oorspronkelijk geplaatst door MaryElaine Bekijk bericht
    studenten die marktonderzoek ofzo hebben, weten hoe moeilijk het is om respons te krijgen
    Ook maar logisch als je op het eerste scherm dat mensen te zien krijgen vereist dat mensen hun email adres ingeven, in de huidige tijden van spam en onbetrouwbare websites staat hier niemand om te springen hoor...
    Mijn foto's