Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Email probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Email probleem

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
    Moet wel als inkomende mail werkt...
    Soms kan je problemen hebben op niveau van de login/pw.
    En idd bel gewoon de helpdesk ben je binnen de 30 minuten geholpen.
    Flickr

Comment

Ik ga eerst eens proberen met een andere laptop, als daar het probleem zich niet voordoet, ben ik toch ook al een stuk wijzer.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ondertussen met mijn Macbook ook geprobeerd, zelfde probleem precies, ik zal eens contact moeten opnemen met skynet zelf.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

2 pc's in dezelfde woning (die vooraf werkten) hetzelfde probleem = meestal firewall of router problemen
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Ik zal de router eens restten of eerst rechtstreeks met kabel proberen ipv draadloos . . . firewall gebruik ik niet Rik

Comment

Working...
            X