Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

potten voor planten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • potten voor planten

    Ik ben op zoek naar plastiekpotten om planten in te zetten. de diameter (mogen ook vierkante ronden zijn) moet 5 cm, 10cm en 15cm zijn. De hoogte mag bij allen maar 5 à 6 cm zijn.
    4t is om mijn cactussen in uit te verplanten, maar de potten mogen niet hoog zijn, vandaar max 6 cm. Ook geen sierpotten, want ze staan toch in grote bakken (8m op 1,5m).
    Ze zijn aan verpotten toe (staan nu al 13 jaar in dezelfde potgrond)
    Weet iemand waar ik zoiets kan vinden ?
    thx
    ik spreek wel van gemiddeld 300 à 1000 potten per maat.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: potten voor planten

    Zou voor deze hoeveelhied eens in de gouden gids kijken .

    Comment


    • #3
      Re: potten voor planten

      Aveve tuincentra hebben zoiets wel denk ik. Als je mij volledige specs en hoeveelheden stuurt, kan ik prijs vragen aan een vriend wiens vader een tuincentrum heeft.

      Comment


      • #4
        Re: potten voor planten

        Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
        Zou voor deze hoeveelhied eens in de gouden gids kijken .
        Bij deze heb ik dat al gedaan hoor, maar het is GEEN courante afmeting. De potten worden hoger wanneer je een grotere omtrek wil en dat wil ik nu juist niet. Ik zoek potten die allemaal even hoog zijn maar wel verschillend in diameter.
        Hoeven ook geen kunstpotten te zijn, sterke potte want ze dienen enkel om ervoor te zorgen dat de wortels niet van de verschillende planten verstrengelen. Eveneens om de plant even uit de collectie te halen zodat ze afzonderlijk gefotografeerd kan worden. Kleur, ... speelt geen rol, het mogen zelfs netpotten zijn ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: potten voor planten



          HTH

          Comment

          Working...
          X