Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Euh, dat is afhankelijk van de datum waarop vandaag valt
OK, maar velen (geïnteresseerden) kijken onder aan de startpagina voor de jarigen, maar daar staan slechts een paar van de 16 die vandaag verjaren.
grt,bouk.
Ik vond het nog altijd niet, tot ik klikte op het kroontje (in mijn screenshot links). Toen kreeg ik een ander venster met inderdaad 20 jarigen voor vandaag 17 mrt. 18 daarvan hebben hun geboortejaar vrijgegeven, zodat hun leeftijd bekend is. Gemiddelde leeftijd vandaag: 34.17, een stuk lager dan mijn vorige berekeningen! (wij "ouderen" raken hier nog in de minderheid)
Dit doet bij mij de vraag rijzen: waarom is er een verschil tussen de "Verjaardagen van vandaag", waar ik maar 6 namen vind, en de "Leden met verjaardag op 17 maart 2009", te bereiken door op het kroontje te klikken? Daar zijn namelijk 20 namen.
Dit doet bij mij de vraag rijzen: waarom is er een verschil tussen de "Verjaardagen van vandaag", waar ik maar 6 namen vind, en de "Leden met verjaardag op 17 maart 2009", te bereiken door op het kroontje te klikken? Daar zijn namelijk 20 namen.
vraag heb ik ook al eens gesteld.
dacht dat het antwoord toen was, das sommige hebben aangegeven daar geen prijs op te stellen.
waarom dan wel zichtbaar in de kalender ontgaat mij dan wel?
grt,bouk.
Gek is ook dat het lijstje onderaan de eerste pagina niet constant blijft. Het is nu anders dan vanmorgen, en dat lijkt me helemaal te gek. Momenteel lees ik daar vijf namen, waarvan vier hun leeftijd laten kennen. Vanmorgen waren er dat meer!
Gek is ook dat het lijstje onderaan de eerste pagina niet constant blijft. Het is nu anders dan vanmorgen, en dat lijkt me helemaal te gek. Momenteel lees ik daar vijf namen, waarvan vier hun leeftijd laten kennen. Vanmorgen waren er dat meer!
Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
Da's gesproken Antoine
Vind het niet fair dat velen hun geboortedatum niet meedelen.
Erger nog vind ik het feit dat hun woonplaats niet wordt vermeld. Waarom die anonimiteit? Zijn het mss achterbakse lieden die graag anoniem de boel willen verpesten?
Henri
Leg eens uit.
Wat is daar onfair aan? Wat wordt er meer fair als ik je vertel dat ik in jaar x geboren ben? Nu heb ik persoonlijk geen reden om dat niet te vermelden, maar ik heb er ook geen om dat wel te doen.
En wat is je probleem met anonimiteit? Ik heb daar goeie redenen voor. Andere mensen misschien ook. Bij mijn weten is dit toegelaten op dit forum.
Comment