Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leeftijd BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: leeftijd BD

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    wil dat mijn leeftijd zichtbaar wordt, maar krijg dit:
    You did not enter the correct format for the Welke letter? field. Please read the field description for the expected format.
    Ach, had iedereen maar een Mac... We zouden geen PC-problemen meer hebben!

Zo moet het er ongeveer uitzien in je profiel (jouw gegevens dan, niet de mijne die ik hier "open en bloot" toon):

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Ach, had iedereen maar een Mac... We zouden geen PC-problemen meer hebben!

Zo moet het er ongeveer uitzien in je profiel (jouw gegevens dan, niet de mijne die ik hier "open en bloot" toon):

heb ik ook , maar als ik onderaan "wijzigingen opslaan" aanklik, krijg wat ik eerder schreef
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Ik krijg dat nu ook als ik op de "Wijzigingen"-knop druk. Best melden via de Helpdesk; dan wordt er een ticket geopend en wordt de zaak wel rechtgezet (hoop ik). OK?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Als je onder ZEER SPECIAAL bedoelt degenen die hun geboortedatum niet (volledig) invullen in hun profiel, dan hoor je er zelf bij, VIM!
          twasmezelfszelfnognieopgevallen .
          Bij deze.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

Ben zelf ook al een stuk in de veertig, maar om voor dag en dauw op te staan om foto's te trekken, zie ik ook niet goed zitten. Wat ik wel doe, is na mijn nachtploeg om 6u smorgens fotookes gaan nemen vooraleer te gaan slapen.
            grts
            Nikon Df

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hagartje Bekijk bericht
              Wat ik wel doe, is na mijn nachtploeg om 6u smorgens fotookes gaan nemen vooraleer te gaan slapen.
              grts
              Dus als ik het goed begrijp stuur je eerst "je nachtploeg" (wie dat ook mag zijn) er op uit om 6u 's morgens om fotookes te gaan nemen vooraleer je hetzelfde doet en dan gaat slapen
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

Misschien kunnen mijn 34 lentes het gemiddelde goed doen? (Aan jullie om te bepalen welke richting goed is )

Comment

leeftijd BD

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Misschien kunnen mijn 34 lentes het gemiddelde goed doen? (Aan jullie om te bepalen welke richting goed is )
                  Zo'n poesje zorgt altijd weer voor een verjongingskuur.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    wil dat mijn leeftijd zichtbaar wordt, maar krijg dit:
                    You did not enter the correct format for the Welke letter? field. Please read the field description for the expected format.
                    Voor je op wijzigen drukt moet je de onderste vraag ook invullen en dan lukt het wel
                    Heb het zojuist geprobeerd en mijn geboortedatum er ook op ingesteld.
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Zie er uit als een 70er leef als een 20er en ben 57er
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                        Zie er uit als een 70er leef als een 20er en ben 57er
                        Oei, en krijg je dan 3 keers een verjaardagcadeau van Coby ?
                        En krijgen we als 50+ soms geen korting ?
                        En dat we hier met een "ouder" gemidelde zitten, how dare you, is niet de fout van BD of de prijzige hobby (?) maar gewoon het gevolg dat we zo vroeg geboren zijn . ('t schijn dat het bji mij rond 5 na middernacht was, ik was er precies toen al graag vroeg bij)
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          Oei, en krijg je dan 3 keers een verjaardagcadeau van Coby ?
                          En krijgen we als 50+ soms geen korting ?
                          En dat we hier met een "ouder" gemidelde zitten, how dare you, is niet de fout van BD of de prijzige hobby (?) maar gewoon het gevolg dat we zo vroeg geboren zijn . ('t schijn dat het bji mij rond 5 na middernacht was, ik was er precies toen al graag vroeg bij)
                          Ik ook 'k ben een 8 maander,een vroege vogel,heb nooit kunnen stilzitten.
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Zo'n poesje zorgt altijd weer voor een verjongingskuur.
                            dat hangt er nog maar vanaf, wat het uitganspunt is?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              dat hangt er nog maar vanaf, wat het uitganspunt is?
                              grt,bouk.

Buik intrekken en de sympathieke teddybeer uithangen.

Walter
                              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                                Ik ook 'k ben een 8 maander,een vroege vogel,heb nooit kunnen stilzitten.
                                Ik was ook zo'n "prematuurke" !

Comment

Working...
                                X